Eli tuli hommattua vihdoin isompi tv (21'' vaihtui 36'') ja leffatkin alkaa näyttään hieman paremmalta! Mutta nyt kysyisinkin että milläs joholla on paras liittää kone TV:seen? Mulla on Nvidian näyttis (GeForce FX5200), ja siinä on siis S-video out, VGA ja DVI. Nyt mulla on S-video->RCA -piuha ja tarkoitus olis saada parempi kuva töllöön. Niin hommaanko nyt S-video->S-video piuhan vai onko mahdollisuus esim. DVI->S-video liitäntään (EI KAI?) Vai esim. Scartin avulla? Ja jos sitten hommaan sen S-video->S-video piuhan niin minkälaisen? pitääkö päiden olla kullattu ja alumiinikuori ja punottu kuparisuoja yms. vai riittääkö tuohon mun kuvaputki TV:seen halvemmat kaapelit? Niin siis TV:ni on Philipsin 36'' CRT-laatikko
Ihan S-video johto. Jos yli 10 metristä piuhaa hankkii niin voi olla että kannattaa panostaa hieman laadukkaampaan johtoon.
Jops mie kysyin että mulla nvidia geforce 5500 näytönohjain miss ei oo tv out liitäntää mutt voinko liittää koneeni tv:seen ?
Voit. Uusissa HD telkuissa on usein VGA, DVI tai HDMI liitin, jota voi käyttää. Tavallisen television suhteen sitten vaikka http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=7535 tuollainen. Tosin uusi näytönohjain TV-outilla tule edullisemmaksi.