ostin juuri LG:n 37LY95 television ja omistan LG:n E500 läppärin. Minulla on hdmi piuha mutta läppärissä ei ole paikkaa tälle. Mikä olisin fiksuin tapa liittää läppäri telkkariin ja millä piuhoilla? kiitos!
VGA tai S-video piuhalla. Nuo liittimet siitä ainakin taitaa löytyä. Äänet sitten normaalisti äänien ulostulosta telkkariin tai vahvariin.
kummalla tulee parempi kuvanlaatu? minulla on myös Komposiittivideo johto mutta kuva taitaa olla aikaa surkea tuolla ja vaatisi jonkinlaisen liittimen koneen päähän ...
Kyllä se taitaa olla parhain vaihtoehto.. jos siis reson saa isommaksi. Ja tv:stäsi löytyy vga-liitäntä.
Luultavasti telkkari on jo liitetty, mutta jos kannettavassa vain suinkin on DVI-liitäntä, niin siitähän se kannattaisi melkein minun mielestä kytkeä telkkarin HDMI-liitäntään. Adapterin saa hyvinvarustellusta ATK-liikkeestä.
laitoin jo tästä läppäri puolelle juttua mutta nyt on uusi ongelma koskien tätä asiaa. Television takana lukee RGB ja minulla on VGA piuha jonka ostin tässä joku aika sitten. Eilen sain aikaiseksi alkaa tutkailemaan liittämistä ja televio ei jostain syystä löydä signaalia ollenkaan. missä meni metsään?
Voipi olla, että läppärin VGA-lähtö pitää aktivoida toimiakseen. Yleensä joko jollain Fn+funktionäppäinyhdistelmällä tai uudemmissa jopa omalla erillisellä näppäimellä. Toiseksi, näytön asetukset (esim. resoluutio, virkistys) voi olla tv:lle liian isoja. Ihan vaan mutuna...