On vanha versio Javasta 5.11 joka ei suostu poistumaan ohjauspaneelin kautta.Tulee poistettaessa ilmoitus,että "vakava virhe asennuksen aikana".Kansio poistui jo ohjelmistokansioista mutta miksi tuo ei häviä?? Saako sitä lukittua jollain ohjelmalla vai mitä pitäisi tehdä.On jo käytössä Javan uusin versio 6.1 vai mikä se nyt on. Kiitoksia etukäteen auttajille!!
Ei mikään pakko.Vievät vain turhaan tilaa.Itse olen poistanut vanhat versiot. edit.Javan sivuilla kuitenkin tällaista tietoa. Can I remove older versions of the JRE after installing a newer version? The latest version of the Java Runtime Environment (JRE) contains updates to previous versions. There might be some applications or applets written and tested against a specific version of the JRE. It is recommended that you keep older versions of the JRE on your system. If you are running low on disk space, you can uninstall older versions of the JRE.
Joskus jos turva-aukkoja on paikkailtu, saattaa olla syytä poistaa vanhat versiot (eikä niiden poistamisesta haittaa muutenkaan ole), esim. yleinen Vundo -infektio leviää Javan reiän kautta.
joo,kiitos paljon vastauksistanne.Ei se lähde pois vikasietotilassakaan,herjaa aina vaan sitä samaa minkä yllä mainitsin.Mitä olen aina katellut neuvojanne hjt-lokeissa,niin käsketään poistaa vanhat javat.Tiiä sitten mitä oon tehny väärin.Ja sen uuden asennuksenhan pitäisi poistaa vanhat versiot. Sekin voi vaikuttaa,kun minulla on tämän kannettavan koneen kovon tiedostojärjestelmä kuulemma sekaisin.Olen ensi viikolla ajatellut viedä sen korjaamolle.
jos siinä tiedostojärjestelmä o sekasin niin asennat vaan uudestaan. ei kai siinä korjaamoo tartte. ja sit pakollinen kyssäri: miten tiedostojärjestelmä voi mennä sekasi??
Niin minulle sanottiin kun viimeksi sain koneeni sekaisin EasyCleanerin käytöllä.Näyttöön tuli käynnistyksen jälkeen vain että NTLDR puuttuu ja sitten ei enää mitään eloa. Tämä minun pakettina ostettu läppäri on ilmeisesti ollut alkujaankin järjestelmältään epävakaa,sen verran on ollut säätöä ja ongelmia. On jo kerran asennettu käyttis uudelleen,en tiedä ohjelman nimeä jolla kovolta ajetaan kaikki matalaksi.Ilmeisesti tämä on eri asia kuin formatointi.Minulla ei ole mitään asennuslevyjä,on vain Recovery-CD:t mutta niilläkin kai saa asennettua uudestaan järjestelmän. Anteeksi jos asiani tuntuu ristiriitaisilta tai oudoilta mutta en tosiaankaan ole asiantuntija tietokoneisiin liittyen.
asenna linux, loppuu epävakaudet mutta jos haluat käyttää edelleen windowssia, niin ota tärkeät tiedostot talteen ja aja ne recovery CD:t
kiitos sinulle vastauksistasi,eikö siis tarvi formatoida C-asemaa,sen kuin vain ajaa ne palautus-CD:t?? Vai jotain muuta lisäksi??
en tiiä miten winukassa ja on kai siinä CD:ssä ohjeet(noi cd:t ajaa saman asian kun formatointi [kai]). Mieleenkinnosta, onko konees fujitsu?