Millä mpeg4:ksi

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by ipis, May 9, 2005.

1. ipis

ipis Member

Trophy Points:
    11
    Lueskelin erinäisiä viestiketjuja läpi, mutta ihan suoraan en mielestäni löytänyt vastausta kysymykseeni.

Olen tässä hankkinut DigiTV-kortin(Nebula) ja D-Linkin DSM-320 mediasoittimen. Tallennetut tv-ohjelmat näkyvät ihan kohtuullisen mukavasti WLANin yli, mutta toistaminen pysähtelee välillä häiritsevästi. Ajattelin, että mpeg4-formaatti voisi toimia paremmin tässä tilanteessä. Itse en ole mikään laatuintoilija, vaan riittää että nauhoitukset saa katsottua mukavasti.

Millä ohjelmalla konvertoinnin saisi tehtyä näppärästi ja vaikka automatisoidusti, jos mahdollista?

2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
  3. ipis

ipis Member

Trophy Points:
    11
    AutoGK oli oikein hyvä softa ei siinä mitään, mutta eipä siitä tullut juurikaan parempi lopputulos minun kannalta. Nyt kävi niin, että kuva pysähtyi ja ääni jatkoi kuulumista. Lopulta mediaserveri kaatui. Pitää kokeilla vielä jotain temppua, kunhan sellaisen keksii.

4. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Last edited: May 11, 2005
  5. ipis

ipis Member

Trophy Points:
    11
    Asensin uudestaan kun en ollut varma tuosta ja kokeilin sitten. Ei tainnut olla tuota täppää mukana. Toimi vähän paremmin eli ei kaatunut mediaserveri ja pääsi muutamista tökkimiskohdista läpi. Pitää jatkaa hieromista, jos säätäminen auttaisi:)

Share This Page