Millä ohjelmalla voin katsoa leffoja 6280 kännykällä!??!!?

Discussion in 'Yleistä keskustelua kännyköistä' started by kallos, Nov 25, 2006.

1. kallos

kallos Member

Trophy Points:
    11
    Elikkäs latasin ton smartmovien koneelle ja purin sen niin se on nyt mun koneella... ongelma ois et miten saan sen mun kännykkään et voin sit kattoo niitä leffoja? :D Mun kännykkä on 6280, et kai siihen nyt saa tommosen ohjelman ku ei siinä ollut mitään ohjelmaa aluksi että voisin katsoa leffan.

2. turska

turska Regular member

Trophy Points:
    46
    Last edited: Nov 25, 2006
  3. kallos

kallos Member

Trophy Points:
    11
    Ei prkl enkö siis voi kattoo leffaa?? :S Onko muuta ohjelmaa jolla voisis katsoa leffoja?...

4. turska

turska Regular member

Trophy Points:
    46
    Tuntematta sen enempää tuon kapulan sielunelämää niin mikä ohjelma siinä on jolla toistetaan esim.mpeg-4 ja .3gp muodossa olevat pätkät ?
    Tai voithan muokata leffan .3gp muotoon jolloin ainakin tunnistaa sun puheimesi sen ja voit katsella .Tuolla esimerkiksi ohje/opas kuinka voit muuttaa.
    http://www.askdavetaylor.com/how_can_i_play_pc_video_on_my_nokia_cellphone.html
    Device - Series 40
    Video rate - 24 kbps
    Audio rate - 12 kbps
    File size for a two-hour movie - 32 MB

Last edited: Nov 25, 2006
  5. kallos

kallos Member

Trophy Points:
    11
    Siis mä vaan laitoin tolla datakaapelilla musaa jonnekki kansioon ja sit siirrän ne soittimeen. Mut kun laitan jonkun esim musavideon tai jonkun lyhyen videon niin siinä lukee et ''puhelin ei tue tiedostomuotoa''...

6. jwx143

jwx143 Regular member

Trophy Points:
    26
    Se että puhelin ei tue musavideoiden tiedosto muotoa johtuu toden nälköisesti siitä että ne eivät ole 3gpp muodossa koska kyseinen puhelin ei varsinaisesti muita videokuva tiedosto muotoja tue..

7. JK43

JK43 Member

Trophy Points:
    11
    Ainakin sellaisella kun Acala DVD 3GP Ripper on saanut muutettua, ja on lisäksi freeware ja helppo käyttää. Tekstityksenkin saa lisättyä helposti.

Share This Page