Hei En ole nyt aivan varma, että onko oikea keskustelualue, mutta laitampa nyt tänne kysymykseni. Minun pitäisi eräs ohjelma saada asennettua koneelle, levyllä oleva tiedosto on CPS-tiedosto ja se ei aukea, pitäisi vissiin olla jokin ohjelma millä sen saa aukeaan? Mutta itse en löytänyt pulmaan ratkaisua, voisitteko te viisaat neuvoa minua? Että miten saan sen auki ja asennetuksi? Kiitos!
Mitä ilmeisimmin kyseessä ei ole asennettava ohjelma, vaan jonkin sovelluksen tallentama tiedosto, joka aukeaa vain kyseisellä sovelluksella. Yli 90 % Google-tuloksista kertoo, että kyseessä on Corel Photo House nimisen valokuvien editointiohjelman tallentama tiedosto. Kyseinen sovellus ei enää ole myynnissä. Muoita mainintoja ovat mm. Central Point PC Tools nimisen ohjelman tallentama backup-tiedosto, Colored PostScript File (mikä se sitten lieneekään) tai muinaisen QEMM-ohjelman "Backup of Startup Files".
Mitäpä jos kertoisit vähän lisää siitä mitä oot asentamassa koneelle? se vois auttaa näitten vinkkien jaossa.