Milloisia boot.ini tiedostoja teillä on? Mulla on tämmöinen: [boot loader] timeout=30 default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS [operating systems] multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Home Edition" /noexecute=optin /fastdetect Asennettuna on nyt vain windows xp home edition? Mulla oli kaksi windowsta koneella kahdessa eri osiossa ja poistin toisen alustamalla sen osion jossa se windows oli jonka halusin pois ja muuttamalla boot.ini tiedostoa eli siksi minä haluan tietää millainen boot.ini tiedosto teillä on, että minä tiedän että minä olen muokannut oikein boot.ini tiedostoa
Jos windows käynnistyy normaalisti ilman mitään herjoja, niin tuo on ihan oikein. Tuon yllä olevan boot.inin mukaan windowsisi sijaitsee toisella osiolla. (D:?)
boot.ini tiedoston muuttamien itse käsin on hieman riskipeliä ja siksi suosittelisinkin käyttämään windowsin omaa msconfig ohjelmaa. eli käynnistä -> suorita msconfig ja sieltä boot.ini välilehti.
Windows on c-osiossa, eikä d-osiossa Mistä sinä näät että sa on toisessa osiossa? Voinko minä muuttaa sen että se on ensimmäisessä osiossa
partition(2) eli osio 2, joka yleensä on d: asema Jos mitään ongelmaa ei ole niin ei se haittaa mitään. käynnistä -> suorita msconfig boot.ini välilehti ja voit tarkistaa vielä check all boot paths-toiminnolla.
Sen windowssin jonka minä ekana asensin, niin minä poistin alustamalla osion ja muuttamalla boot.ini tiedostoa joka oli e-asemassa Ja nykyinen vindows on c-asemassa Miten c:n saa ekaksi osioksi