entinen kokoonpano: [Virtalähde] 230W [Emolevy] Abit KT7A [Prossu] 900MHZ Duron [Muisti] 256mt [Näytönohjain] GeForce MX440 (Nuilla CS 1.6 pyöri 20-60 fps normi asetuksil, CS:S en kokeillu) Suunniteltu kokoonpano: [Virtalähde] 230W [Emolevy] Abit KT7A [Prossu] Athlon XP 2000+(Thorton) |69€| [Näytönohjain] GeForce 6600 256mt |106-117€| [Muisti] entinen + 512 SDRAM |67-102€| (mikä olisi fps tuon jälkeen 1.6:sessa ja Sourcessa?) antakaa myös ehotuksia alle 300€ (prossu,näyttis ja muisti) [Pysykää Athlon XP prossuissa ja hinnta mukaan ite en löytänyt kuin tuon]vissiin aika harvinainen KT7A: http://images.google.fi/images?q=KT7A&hl=fi&btnG=Etsi+kuvia ja ottakaa eka kuva sielä on emo asiaa
Eiköhän tuolla alemmalla saa ihan kelpo fps:n.. 1.6:een. Mitään source-peliä en itse tuolla alemmallakaan paketilla lähtisi kokeilemaan. Silmäkarkki pitäisi vetää niin minimiin että peli näyttäisi melkein huonommalta kuin cs 1.6 jotta FPS olisi edes vähän pelattava :| Rehellisesti sanottuna tuo emolevy on niin vanha ja raihanen että uusia osia en itse lähtisi kaupasta enää hakemaan. Käytettynä jos jotain löytäisin, niin sitten. Tuossa, mitä sinä aiot menee tuo GeeForcen kortti hyvin hukkaan kun siinä agp-väylän nopeus on vain 4x. Kaiken lisäksi tuo virtalähde on aika heikon oloinen jos tehokkaampia prossuja meinaat laitella. Athlon XPn valmistus on lopetettu aikoja sitten joten hintaa ja saatavuutta ei kukaan voi edes arvata. Käytettynä voit hyvällä lykyllä saada emolevyyn sopivan prossun. Jos nyt jotain uutta pitää 300 eurolla saada, niin Asus K8V-X SE socket 754 emolevy (~60e), siihen sopiva AMD Sempron 64 2800+ socket 754 -suoritin + tuuletin (~85), muisti 512mb ddr 400 (~60e). Ja tuo sinun näytönohjain niin voisi olla aika lähelle 300e. sitten pitäisi ostaa vielä uudempi virtalähde, sillä kuten sanoin, 230w ei nykypäivänä riitä mihinkään. niin. ja nuo minun hinnat on verkkokauppa.comista.