Millaisen 3G reititin ja verkko kovalevyn ostan?

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by Moratoni, Oct 31, 2011.

  1. Moratoni

    Moratoni Member

    Joined:
    Oct 31, 2011
    Messages:
    17
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Hei,

    Olen noviisi täällä ja näissä edm asioissa. Siksi käännyn teidän puoleenne..

    On siis aikomus ostaa 3G reititin ja verkko kovalevy tietoja turvaamaan.
    Nykyinen systeemini sisältää Acer Aspire 8530G:n saunalahden mokkulalla ja HTC Desire puhelimen.
    Olen aikeissa käyttää n 200 ?:eek:a näihin ja haluaisin kuulla mielipiteitänne mitkä laitteet olisivat parhaita minulle?
    Asuntona toimii ok-talo, joka on 3g alueella Satakunnassa. Tiedan, että mokkulan kentät heittelee välillä runsaastikin, mutten silti aio liittyä takaisin DNA:n asiakkaaksi. Eroni siitä firmasta jäi tuskattuttavana mieleen, oli vaikka kuinka nopeat yhteydet nykyään.

    Tavoite on jatkossa seuraavanlainen, nykyisten taulutv:n ja läppärin hajottua tulee nekin korvattua verkkoon kykenevillä malleilla. Televisiosta on jo päätetty, että se on dvb-t2 mallia ja tietokoneesta olen täällä kysellyt kysymys-osiossa aikaisemmin.

    Tällä hetkellä suurin kiinnostuksen kohde olisi Asus eee pad transformer, sillä se taitaa pärjätä jo perus läppäreillekin.

    Vaan mitäs tykkäätte, millaisen 3G reitittimen ja verkko kovalevyn suosittelisitte hankkivani...
     
  2. vps358

    vps358 Active member

    Joined:
    Nov 14, 2009
    Messages:
    4,570
    Likes Received:
    238
    Trophy Points:
    93
    Tossa taitaa olla halvin 3G-reititin; mutta onko se toimiva, sitä en tiedä, riippuu mokkulastasi....

    Verkkiksestä voit niitä kiintoja myös hakea, mutta muista että NAS:it myydään yleensä ilman levyjä...

    T: Vesku

    E: Lisätty linkki.
     
    Last edited: Oct 31, 2011

Share This Page