Eli ensinnäkin kun olen vaikka chat-huoneessa, selain (IE) jumittaa paikalleen, myöskin sama juttu messengerin kanssa joskus.. Sitten vaan pitää painaa ctrl alt ja del, samalla sulkee kaikki selaimen ikkunat, ja tulee se sininen tausta jossa lukee jotain virheestä.. Ei muistaakseni mitään ratkaisevaa. Kone ei aina sammu, vaan pitää virtanapista sitten sammuttaa lopuksi. Scan Discin korjaaminen kestää hirveän kauan joskus, ei välttämättä saa korjattua. Levyn eheytys ei toimi, tai siis ei ala sitä eheyttämään. Ilmoittaa sitten että ei voi eheyttää koska virheitä on, mutta siitäpä ei sitten pääse eteenpäin koska ScanDiscikään ei osaa korjata. Tätä koneen temppuilua on kestänyt jo vuoden päivät, nykyään on vaan pahentunut. Viruksista ei oo kysymys. Koneista en tiedä oikeestaan yhtään mitään, joten en ole uskaltanut alkaa itse korjailemaan enpä kyllä ees tiedä mistä aloittais. Niin ja olen päivittänyt kaikki tarvittavat windows updatesta.. Huoh..
kokeilitko bootata korpulta ja ajaa scandisk sieltä? uudelleen asennus puhtaalle kovolle olisi hyvä tehdä jos kerta yli vuoden on edellisestä asennuksesta.