Eli milloin kiinareita saa räjäyttää ja moni vuotiaat. Itse olen 12v. Kaverit sanoo et niit saa ympäri vuoden. Äiti mäkättää et en sais edes käyttää mitään raketin tapaisia juttuja. Onneks se lähtee mökille uuten vuoten. PS: Vastatkaa nopeasti.
Eiköhän niille kiinareille ikäraja ole 18, sen verran pyromassaa niissä on. Eihän 12v myydä kuin paukkuserpentiiniä ja jotain papatteja. Ainiin, ja vain silloin saa paukutella paukkuja kun on viranomaisten lupa, kuten esim uutena vuonna, mutta itsellä on pikku paketti paukkuja jemmassa )
Luin äsken joltaki sivult et kiinareit saa räjäyttää ympäri vuoden, mutta ei joulu rauhan aikaan sekä niitä saa käyttää 12v. Mutta kiitos kuitenkin.
No kyl ehkä varovaine pitää olla ei nyt mittää hirveetä sottaa aleta pittää. Mut kyl räjäytän kiinareita sillo ku pääsen käymää ens kerra hiekka montulla.
Kiinanpommeja saa ampua ympäri vuoden paitsi joulurauhan aikaan. Kumpi on pahemi papatti vai kiinari.
Ei se äiti turhaan ole huolissaan. Niin moneen kertaan nähty että aikuisillekin sattuu ilotulitteiden kanssa kaikenlaista haaveria, saati sitten lapsille. Siinä vaiheessa jos sattuu sormi tai näkö menemään koheltamisen takia, niin ei olekaan enää niin hauskaa.
ei pikkukiinalaisilla tai muillakaan 12v tarkotetuilla sormia saa irti vaikka yrittäiskin....jollei sitten omia virityksiä tee. Isoimmilla mahdollisilla raketeilla voi sitten jotain palovammoja tulla jos sattuu epic fail raketin käsittelyssä
kaiketi kiinareita ja papattimattoja saa posautella (lähes)milloin tahansa, ainakin pari vuotta sitten myytiin papattimattojakin vapputorilla...
Ei ne nykyiset "kiinarit" (kiinanpommit)ole mitään. Itse muistan hyvät ajat kun oli myynnissä suurempia mustia ja vielä aikaisemmin vihreitä.