Milloin Kiinareita saa räjäytellä

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by Mixu262, Oct 24, 2008.

1. Mixu262

Mixu262 Guest

Eli milloin kiinareita saa räjäyttää ja moni vuotiaat. Itse olen 12v. Kaverit sanoo et niit saa ympäri vuoden. Äiti mäkättää et en sais edes käyttää mitään raketin tapaisia juttuja. Onneks se lähtee mökille uuten vuoten. PS: Vastatkaa nopeasti.

2. TemeTee

TemeTee Regular member

Trophy Points:
    46
    Eiköhän niille kiinareille ikäraja ole 18, sen verran pyromassaa niissä on. Eihän 12v myydä kuin paukkuserpentiiniä ja jotain papatteja. Ainiin, ja vain silloin saa paukutella paukkuja kun on viranomaisten lupa, kuten esim uutena vuonna, mutta itsellä on pikku paketti paukkuja jemmassa ;))

Last edited: Oct 24, 2008
  3. Mixu262

Mixu262 Guest

Luin äsken joltaki sivult et kiinareit saa räjäyttää ympäri vuoden, mutta ei joulu rauhan aikaan sekä niitä saa käyttää 12v. Mutta kiitos kuitenkin.

4. Whiskey

Whiskey Member

Trophy Points:
    16
  5. Mixu262

Mixu262 Guest

No kyl ehkä varovaine pitää olla ei nyt mittää hirveetä sottaa aleta pittää. Mut kyl räjäytän kiinareita sillo ku pääsen käymää ens kerra hiekka montulla.

6. Whiskey

Whiskey Member

Trophy Points:
    16
    Oli pakko varoittaa kun mulla on frendi jolta puuttu kaks sormea pommileikkien jäljiltä.

7. Mixu262

Mixu262 Guest

Kiinanpommeja saa ampua ympäri vuoden paitsi joulurauhan aikaan. Kumpi on pahemi papatti vai kiinari.

8. teme565

teme565 Active member

Trophy Points:
    66
    Ei se äiti turhaan ole huolissaan. Niin moneen kertaan nähty että aikuisillekin sattuu ilotulitteiden kanssa kaikenlaista haaveria, saati sitten lapsille.
    Siinä vaiheessa jos sattuu sormi tai näkö menemään koheltamisen takia, niin ei olekaan enää niin hauskaa.

9. Mixu262

Mixu262 Guest

Kyl sen verra viisas oon et suoja laseja käytän. Saan sit tupla lasit ku käytän silmä laseja :cool:

10. TskMatti

TskMatti Regular member

Trophy Points:
    26
    Nii suojalaseillahan suojataan nykyään sormetki...

11. tubbana

tubbana Active member

Trophy Points:
    66
    ei pikkukiinalaisilla tai muillakaan 12v tarkotetuilla sormia saa irti vaikka yrittäiskin....jollei sitten omia virityksiä tee. Isoimmilla mahdollisilla raketeilla voi sitten jotain palovammoja tulla jos sattuu epic fail raketin käsittelyssä

12. thejammy

thejammy Regular member

Trophy Points:
    46
    kaiketi kiinareita ja papattimattoja saa posautella (lähes)milloin tahansa, ainakin pari vuotta sitten myytiin papattimattojakin vapputorilla...

13. Ande_

Ande_ Member

Trophy Points:
    16
    Ei ne nykyiset "kiinarit" (kiinanpommit)ole mitään. Itse muistan hyvät ajat kun oli myynnissä suurempia mustia ja vielä aikaisemmin vihreitä.

Share This Page