Rohkeesti vaan kommentteja tulemaan... itse antaisin 7+ http://videos.cinemavip.com/informac...do.php?con=861 voikohan renny tonkin leffan kämmätä? hyvät näyttelijät Eva Mendes, Samuel L. Jackson, Ed Harris
Noh tuo kyseinen elokuva on odotuslistan kärjessä. Kun ohjaajana on Renny ja sitten pääosassa Samuel L Jackson niin leffa ei voi olla huono 18.1.2008 on ensi-ilta.
Leffa tosiaan on aika varmasti huono, jos ohjaajana Renny. Ainoat poikkeukset herran uralla ovat edellä mainittu ja mielestäni myös Die Hard kakkonen on ihan viihdyttävä toimintapätkä.
No olen nähnyt Rennyn muutkin,leffat niin pakko se katsoa tämäkin,onhan hän kuitenkin Härmäläinen ohjaaja.Ja niistä on vissiin pulaa tuolla ulkomailla,vai siirtykö Aki myös sinne?? SIIS tää ei voi olla yhtä kehno kun Driver.
Ihan hyvät pisteet saanu imdb:ssä 7,3/10. 369 ääntä. Trailerin voi kattoa: http://videos.cinemavip.com/informaciondecontenido.php?con=861 Hyvä cast on kyllä. Taitaa Peter Franzenkin vilahtaa tossa.
Hienolta vaikuttaa. Tämän aion käydä katsomassa isolta ruudulta ehdottomasti! Itse annan kasin, näin trailerin pohjalta.. Peterhän se tosiaan siinä, se poliisi joka knokkas samuelia.
jep.. iha katottava pätkä oli mitäs muut nähneet kelaa leffasta???? arvioni 7+ .... siitä olis voinu viel pikkusen paremman rennykin tehä... ehkä seuraava on taas se läpimurto leffa
perus pätkä.alku vaikuttu erittäin hyvältä, siten lopahti. arvosana 6.5. myös rennyn tuttua "suomi kuvaa" huomasin. kohdassa jossa näyttelijät olivat sillan alla ,niin sillan jalkaan oli sprayattu HELSINKI tagi.
Kyllä ihan kelpo leffa oli. Voisin jopa sanoa, että Rennyn toiseksi paras leffa Mind Huntersin jälkeen. Vaikka kumpikaan ei mitään super hyviä ollut. Rennyn leffat eivät ole ikinä oikein iskeneet, mutta kyllä kelpo ajanvietettä toisinaan on.
Olihan tuo ihan katottava mutta ei se mikään maata mullistava ollu... Jäin vähä odottamaan että olis joku huikea loppuhuipennus,mutta eipä tossa nyt erikoisempaa tullut. Ite antasin leffalle 7-
Screeneristä lähtien ollut koneella,en ole katsonu kuin...äh ja siihen jäi.Näyttelijöiden takia yritin katsoa,rennyn osallisuudesta en tiennyt,ei vain kiinnostanu.Kyllä tästä joku tykkää.
minä ainakin tykkäsin elokuvasta. ei kyllä ihan mikään täydellinen mutta kyllä se ihan katsottava on. arvioisin pisteillä 8/10.
Alku oli tosiaan hyvä ja varsin lupauksia herättelevä. Loppu taas oli todella tylsä ja jopa ennalta-arvattava. Ei Rennyn parhaita todellakaan. 6-. Elokuvan rytmi oli jotenkin kummasti pielessä. Edes Jackson ei päässyt oikein sinuksi roolinsa kanssa. Aineksia olisi ollut parempaankin ja kuka kumma Rennylle antaa jatkuvasti uusia mahdollisuuksia? Taitaa todella tuntea oikeat ihmiset sillä jos näin monta floppia mies tekee putkeen, niin kyllä se rahoitus lopahtaa kenellä tahansa siihen. Aluksi meni hyvin, Cliffhanger, Die Hard 2, Long Kiss Goodnight (vaikka taisikin suuriin odotuksiin nähden alisuorittaa...) "you don't direct or act with your wives. Period"