En keksinyt minne tämän topicin pistäisi, joten laitoin tänne. Elikkäs, jos jollakin on kokemuksia jostakin hyvästä Minecraftin serveri vuokraajasta, niin suosituksia kaipailisin. Tekkittiä vissii ois tarkotus vaa muutaman kaverin kanssa tahkota, joten kauhean massiivisesta rupeamasta ei ole kyse. Mitä itse kattelin, niin halvimmat ois ServerMiner.com (750MB 5,01€] CraftYourBox.com (768MB 5,25€) NitroHosts.net (1GB 6,03€) Onko kellään kokemuksia esim näistä? Ei kehtais laittaa rahaa jos se sattuuki olemaan joku venäläinen scämmi tms..
Creeperhost on varmasti luotettava palveluntarjoaja. Jos halvimman mahdollisen haluaa niin cloudboo halvimpia mihin itse törmännyt. En osaa luotettavuudesta sanoa mutta jos sen 2 euroa kuukaudeksi laittaa testaukseen niin ei mikään hirveä menetys ole.
Miksette vain pistä omalle koneellesi serveriä pystyyn ja lataatte vain hamachin ja teette sinne verkon? Ainakaan itselle ei tule mitään syytä mieleen miksi näin ei voisi tehdä.
Sen takia kun en voi konetta ihan kokoaikaa pitää päällä :/ oon pyörittäny ennen serveriä ihan omalta koneelta käsin mut päätettii et vuokrataan jostaki joku joka on varmasti aina päällä. Ja päädyin sellaiseen ku Fluctis. 1gb ramilla varustettu serveri dedicated IPllä 6 euroo kuussa, ja tähän mennessä toiminu hyvin. + Asiakaspalvelu on ensiluokkaista, tiketteihin vastataan melkeinpä nopeimmillaan heti 10minutin kuluttua
Mode edit IlmoPJ. 1. Mainostaminen keskustelufoorumeissa on kielletty. Mikäli haluat mainostaa jotain tuotetta sivuillamme, ota yhteyttä palautelomakkeen kautta.