Eli olen ostanut ja asentanut Minecraftin koneelleni, ja minulla on tunnukset Minecraftiin. Kun käynnistän pelin, ja yritän kirjautua tunnuksillani (salasana ON oikein), se sanoo vaan "Login failed". En tiedä mistä johtuu, ja olen tehnyt useamman tilin kirjoitusvirheiden varalta, mutta kirjautuminen ei vain onnistu. Ja kun sitten alan pelata Offlinessa, peli toimisi muuten hyvin, mutta mikään, mikä ei ole valaistu soihdulla tai laavalla ei yksinkertaisesti näy. Näen siis maan alla olevat laavaverkostot, mutta mitään muuta en. Uuden maailman luominen ei muuta asiaa. Sama juttu oli kun ensin kokeilin Minecraftin sivuilla ilmaista demoa, mutta luulin että siinä demossa on vaan joku virhe. Teksti valikoissa on todella vaikeaa lukea, joka-ikisestä kirjaimesta puuttuu pikseleitä. Olen poistanut Minen ja asentanut uudestaan, oon yrittänyt muuttaa sen asetuksia mutta mikään ei tee muutosta. Java on päivitetty. Ensin luulin että johtuisi näytönohjaimesta (koska on ollu ongelmia myös simssin kanssa) mutta mistä helvetistä se kirjautuminen muka sitten johtuisi? Olen asentanut pöytäkoneellemme ja serkkuni koneelle samaisen pelin, mutta kummassakaan kirjautuminen ei toimi. Pöytäkoneessa peli toimisi Offlinessa normaalisti, on vaan niin hemmetin hidas ettei Erkkikään jaksais. Apua? Oonko tehnyt jotain väärin kirjautumisessa?
http://help.mojang.com/ Tuolta näkee onko mojangin palvelimissa häikkää, kun ei sisään pääse kirjautumaan. Muista vioista en tiedä, liekkö rautapuolella jotain hajalla, esim. näyttis? saa joku asiantuntevampi siihen vastata.
Noniin, elikkä nyt olen saanut erään ystävällisen käyttäjän vinkin avulla ratkaistua tuon kirjautumisongelman, mutta peli on siis edelleen paskana. Pitää pyytää serkkuani vilkaisemaan onko näytönohjaimessa jotain vikaa, mutta arvostaisin silti kommentoijilta viisaita sanoja mun hölmön avuksi.
Vika ei voi olla näytönohjaimessa, sillä jos se jaksaa pyörittää Sims kolmosta kaikkine lisäosineen niin kyllä se yhdelle minecraftille pärjää. Odotan edelleen apua tähän ongelmaan, kaikki kommentit ovat tervetulleita.