Budjetti: 650-0€ Tarvitsetko kasauksen?: En, kasaan itse Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: Kyllä Käyttötarkoitus: Editointi ja kevyt pelailu Aiotko kellottaa?: joo Mitä on jo valmiina?: kaikki paitsi kone itse Optinen asema(DVD/Bluray/ei tarvi): DVD Koneen koko(ATX/mATX/mITX): ATX Muuta huomioitavaa: ei SSDeetä en kellota ihan heti tilaus jimmssitä kotelo olisi bitfenix shinobin näköinen (hillitty) koneen tarttisin minecraftin pelaamista varten. Voisi olla joku Phenom II X4 ja GTX 650 pohjanen.
Tuollaisen sain kasaan, vaikka sekin meni 30 eurolla yli. Prossujäähyn jätin auki, kun budjetti tuli vastaan. Osta joko heti kerralla kunnon jäähy (Macho, Mugen 3, Corator DS) tai kestä vakiota kunnes meinaat kellottaa. Halpa parinkympin väliinputoaja tuntuu vähän rahan tuhlaukselta, jos se on vain väliaikainen ratkaisu eikä kunnolla kestä kellottamista.
kumpi on parempi FRAPSilla minecraftin kuvaamiseen: Intel I5 3570k + intel hd 4000 vai AMD Phenom II X4 + AMD Radeon 7770 1GB GDDR5 ?
phenom+ratukka,koska frapsi laskee karkeasti videon fps:sät puoleen videota tehdessä,ja minulla kun teki tiukkaa pelata minecraftiä omalla radeon 3850 yhdessä välissä