Minulla on iso ongelma pienen koneen kanssa. C-aseman tila on lopussa ja ihmekös tuo, kun kiintolevy on kooltaan 3,72 Gt. D-asema on puolestaan jostain kumman syystä 7,46 Gt. Ensimmäistä kertaa kone älähti C:n tilan puutteesta, kun sen käynnisti ensimmäistä kertaa asennuksesta. Olisi varmaan jo silloin pitänyt marssia koneen kanssa kauppaan, mutta piti mennä itse ensin yrittämään... C-asemalla on vain Windowsin omat, Asusin omat, tietoturva (Avast ja Sygate) ja Mozillat (Firefox ja Thunderbird). Olen kokeillut aina tasaisesti EasyCleanerilla poistaa turhia tiedostoja ja puhdistaa rekisteriä, mutta ei ole paljoa auttaneet. Jääkö ainoaksi ratkaisuksi sitten asentaa kone uudelleen? Ainoa ongelma on, että koneessa ei ole CD/DVD-asemaa, vaan asennus alkoi heti, kun ensimmäistä kertaa käynnisti koneen. Onko jollakulla tietoa, miten saisin luotettavasti ja varmasti uudelleenasennettua koneen muistitikun kautta tms. Vai auttaako tähän ongelmaan edes uudelleenasentaminen? Pitäisikö marssia kauppaan, jos vaikka olisi takuuta vielä jäljellä. On kyllä Expertistä ja mukaan tuli kaiken kattava takuu... Muita ehdotuksia?
Kuulostaa aika villin kokoiselta levyltä. Minkä mallin kone on kyseessä? Riippuu vähän käyttiksestä. Kaikki nykyaikaiset käyttikset asentuvat tikulta ihan hyvin. Pelkkä uudelleenasennus tuskin nyt vielä ihmeitä tekee. Mikäli osioit uudelleen, saatat hyötyä huomatakin. Ja miten tuo takuu nyt liittyy tähän?