Minkä kokoinen levy tarvitaan kun poltetaan AVI-tiedostoja VCD:ksi?NERO:lla yritin ja kaikki oli hyvin kunnes se sylki errorin päin naamaa:LEVY TÄYNNÄ!!!käytin tavallista 700mb:n levyä ja tiedoston koko oli 655mb!
eli VCD:lle menee 80 minuuttia elokuvaa. tod näkösesti oot kääntämässä pidempää elokuvaa. pistä avi SVCD jos soittimesi vaan tukee. jos välttämättä haluat VCD http://www.afterdawn.com/articles/archive/divx_to_vcd.cfm EdIToistettu huono, vanha ja väärä linkki.
Muuten kyllä laittaisin SVCD mutta ku NERO valittaa jostai Mpeg2 kodekista ja se pitäs ostaa!ei viittis ostaa!Et sattuis tietää et mistä saa?
Kun et käännä sitä AVI nerolla niin ei tartte tota codeccia. Nerolla muutenkaan ei kannata kääntä AVI (S)VCD kun kuvanlaatu ei ole paras mahdollinen.
No nyt oon tehny hommat TMPGEnc:illä!Ja hommasin DVD-R levyn!Entä sitte se polttaminen!Sekö tehdään DVD2SVCD:llä!Hiukan monimutkainen ohjelma voisiko joku edes vähän neuvoa miten tätä käytetään?
ei se dvd-r siihen nyt käy jollei ole polttavaa dvd asemaa saat tungettua kyllä sen leffan vaikka yhdelle cd-r levylle noilla mainitsemillani ohjelmilla
itse oon tehny aika monta Vcd:tä noilla ohjelmilla yhdelle cd-r levylle, oon kyl ollu ihan tyytyväinen, mutta kokeile vaikka kerran itse -> kopsaat sen sitte Nerolla Svcd tai Vcd, kummaksi nyt käännätkin ja cd-rw:lle-> levy dvd soittimeen ja katso mitä tykkäät ...parempi tietty olis hankkii polttava dvd, säästyy aikaa ja vaivaa
hups, täytyypä vielä lisätä että 1 levyn ripit on sitte epästandardi (S)Vcd eli XVcd / XSvcd -> tarkista toistaako soittimes. Itse käytin 90 min/800 Mt levyjä. Sitten tuo TMPGEnc tarvii pikku viritystä, ohje löytyy tuolta englanniksi, mutta on hyvät kuvat, varmasti ymmärrät: http://www.dvdrhelp.com/forum/userguides/84759.php ..hyppää sen CladDvd kohdan yli. Kun Dvd2Svcd on lopettanut ja avautuu TMPGEnc -> anna kääntää 2 sekuntia -> paina kylmästi vaan Stop. Nyt avaat uudelleen TMPGEnc ohjelman -> Video source, klikkaa Browse.. -> valitse TMPGEnc_project_file.tpr ja Audio source, klikkaa Browse.. -> valitse Encoded_audio_1.mp2 -> jatka antamastani ohjeesta Toivottavasti ei sekottanu sua, ei toi niin vaikeeta ole ja jos tulee ongelmia, kysy.