Ajattelin vaan kysäistä että minkälaisia hedsettejä porukka käyttelee kun itsellä oisi harkinnan alla, että linkkejä vaan tulemaan. Kiitos jo etukäteen vastanneille!
Sonyn oma heaadset Toinen samantyyppinen Logitechin headset Vähän suuremmilla elementeillä Siitä vaan valitsemaan. E: Ja itsellä on tuo tämä.
Joo tuo Fatal1ty Gaming Headset HS-1000, Näytti aika houkkutavilta, mutta miten ovat toimineet ?]http://www.jimmspc-store.fi/tuote/51EF0210AA001?t=false[/img]
osaisko kuaan täällä auttaa ku mul ois tommoset sharkoonin x tatic digital headsetti ja broidi oli menny sitä säätelee ja se on nyt siinä jamassa että se sub kaiutin(siinä on neljä kaiutinta per kuuloke) on punaisella eli täysillä ja sitä ku koitan säätää ni se ei ota mitään reaktioo ja kaikkia muita kaiuttimia pystyy säätämään normaalisti. en tiedä mikä mätttää ja ois kiva saada tähän hommaan jotain selkoo. Sitä paitsi pelkään että jos jatkan pelaamista tuolla lailla et se on punaisella se sub kaiutin ni että ne vioittuu jotenkin.
Moro.. Saatko tuosta samasta headsetistä ulos niin chatti-äänet kuin itse pelinkin äänet? Löytyykö tuollaisia chat/game-voice yhdistelmä headsettejä noin 50€ hintaluokkaan? Tuo xtaticin headsetti näyttäis sellaselta, mutta hinta on aika suolanen mun pelaamisille..
Laitat vain sen usb-porttiin ja asennat ajurit (jos tuli mukana). Sitten lisälaiteasetukset ja audiolaitteiden asetukset ja valitset sieltä haluamasi asetukset. X-Tatic taitaa olla ainoa.
moi sellasta aattelin kysyä että oon hankkimassa tollasen ps3 bluetooth handsfreen löytyy tosta linkistä niin, että käykö tuo tietokoneeseen ja että kuuluuko noiden ääni ikäänkuin kaikuna tai silleen et kuuluu samallai ko vaikka kannettavan mikissä??????
Pelaa ihan perkeleen hyvin tuollaiset bluetooth handsfreet. Siinä pleikkarissa on se "kaijunpoisto" toiminto. Kyllä se jotain tuntui auttavan.
Mitäs luulette että toimiiko tällaisella laitteella http://www.onin.fi/product_details.php?p=10788 kuulokemikrofoni yhdistelmä playstation 3:lla?