Itse tuli hommattua GTR. Kerrankin peli mistä maksoin ilomielin 49 euroa, ovat sällit touhunneet noitten ilmaisten modien parissa sen verran kauan, että alkaa olla syytäkin saada työstään korvaus. Toivottavasti tuo pelin online-kisalisenssi systeemi pitää servereiltä pois kaikki wannabewarettajahetimullekaikkinytilmaiseksikeilat jotka tulevat vielä itkemään tälläkin foorumilla miksi tämäkään peli ei toimi....
Ostin semmosen pelin kuin Halo, tiedetään että on vanha mutta ei ole vielä Halo 2 PC:lle...=( Kaikki joilla on se tulkaa [GTA] Servulle pelaa...Niin ja sitten GTA:SA »gTä«Á§±®ø§
Freelancerin ostin, kun oli alennuksessa. Ei niitä täyshintaisia pelejä tule ostettua, vaan odottelen rauhassa että hinnat tippuu.
Siitä on oikeesti niin kauan et en viitti edes sanoa.. (eikä tarkota sitä et warettaisin pelit vaan ei vain yksinkertaisesti oo nuo pelit kiinnostanu enää aikoihin)
Half-life 2.......seuraava jonka tulen aika varmasti ostamaan on Return to Castle Wolfenstein 2 koska et:hen olen niin tykästynyt
hl2 tuli viimeks ostettu ja sitä edellinen oli gta sarja... pe5ta tuo gtr kyllä toimii jos osaa on kyl sen verran hyvä peli että se on pakko käydä ostamassa
Populos The Beginning joku kuukaus sitten ja Commandos 2 3 kk sitten. En ole kumpaakaan edes asentanut koneella, mutta pakko oli ostaa kun halvalla sai.
Tänään ostin PC:lle autopelin: GTR: FIA GT Racing Game http://www.puolenkuunpelit.com/kaup...=4984&osCsid=7add7f80c67d8e58634898213af15794
Wipeout pure, untold legends: brotherhood of the blade ja gt4 mobile psp:lle. Gt4 tosin ennakkotilaus :<
Ostin Sims2-pelin pikkusiskolle joululahjaks. siihen peliin kyl jää aika koukkuun.Olen sitä muutaman kerran kokeillu,ku ollaan käyty vanhempien luona(sisko asuu siellä).
Counter Strike: Condition Zero tuli kesällä ostettua ettekä usko kuinka paljon on tullu pelattua cs:ää botteja vastaan sillä koneella missä ei oo nettiä...