Moro, Mun kone vaatisi lisää tehoja peleihin. Specsit ovat seuraavat: Emolevy: ASRock H61M-HVS Prossu: Intel Pentium G850 (tupla-ydin, 2.9ghz) Näytönohjain: Nvidia GTX 550 TI Ram 8gb Kaikki pelit ovat pyörineet jota olen koneelle heittänyt, jopa crysis 3, mutta asetukset joutuvat olemaan usein low asetuksilla... Kysymys kuuluu, että mikä menee vaihtoon tuossa setissä? Kiitos jo etukäteen vastauksista!
Aprillii! Noei. Kyseessä on sarkastinen viittaus Tompan konepaketiin, jossa todellakin ehdotettiin, että otat Pentiumin ja GTX680:n. Ei tuo kuraa ole, rahaansa nähden todella tehokas. AP:lle; jos tehoa haluaa lisää, niin kyllä näyttis on enemmän pullonkaulana prossulle, kuin prossu näyttikselle. Näyttis siis ensimmäisenä vaihtoon. prossun vaihtamista kannattaa myös harkita.
Juu, kiitoksia vastauksista! Mikä näytön ohjain on paras, kun hinta näyttikselle on maximissaan se 200€? Itse ajattelin GTX 660.
GTX 660 kyllä on hyvä näyttis. Tai sitten 7870 Toi Uppmas ehdottama näyttis vaikuttaa aika hyvältä. Tehokkaampi kuin GTX660 ja vielä halvempikin.