Elikkäs emäntä osti itselleen 1,5v sitten Acerin valmispaketti koneen. No siellä oli esi asennettu windows eikö ollenkaan osioita. Näppäränä miehenä sitten osioittin levyn kahteen osaan (siltä varalta jos joskus täytyy asentaa uusiks niin musat yms tiedostot säilyy toisella osiolla) ja laitoin winukan sitten uudelleen sisään. No homma pelasikin tämän 1,5v hyvin kunnen winukka normaaliin tapaan sekosi. No ajattelin että simppeli homma asennetaan vaan uudestaa, MUTTA se ei ottanutkaan sisään samaa windows 7 minkä alunperinkin olin laittanut. Asennus pysähtyi jossain kohtaa ja tuli joku Corrupt viesti. Koitin monta kertaa ja vielä eri levyillä mutta sama homma. Löysin sitten vanhoja winukoita win2000 ja vistan. Sama homma, asennus tökkää eikä suostu menee sisää. Lopulta sain XP:n menee, mutta se bugittaa siinä määrin paljon että ei esim ota vastaa näyttiksen, äänikortin yms..ajureita vaikka olen varmasti koittanut oikeita ja usemmasta eri paikasta olen ladannut ja muutenkin sekoilee oudosti Vika varmaan rupee olemaan rauta puolella? olisiko kovalevy osittain jo sökönä vai onko mahdollisesti muisteissa jotai vikaa? osaisko kukaan sanoa mistä voisi siis johtua? kovalevy pelittaa kyllä sillain kun laitan sen omaan koneeseen kiinni niin kaikki saa sieltä ihan auki ja toimii esim leffat. Olen myös ajanut kaikki mahdolliset virheentarkistukset sun muut, mutta ei vaan tunnu ottavan win. sisää.
Alkaa kuulostamaan enemmän siltä, että emolevy olisi hajonnut. Jos kovalevy ei toisella koneella näytä mitään vikaa testeissä, niin todennäköisin syy sen jälkeen on emossa. Muistien vika ilmenisi kaatumisena, eikä esim. ajuriongelmina.
Ihan näin mielenkiinnosta, miten ajattelit tuon viestisi hyödyttävän mitään? Haetko vain viestimääriä ja koitat saada addiktin arvonimen lähettämällä turhia viestejä, joissa et kerro mitään uutta jokaiseen threadiin?
Ehkei kannattaisi vastata, mutta vastaan kuitenkin. Iteppähän pyysit. En viitsi kirjoittaa romaania joten sanonpahan lyhyesti. Kyllä kun useampi on samaa mieltä, niin kysyjänkin on helppo uskoa vika. Kannattasi vähän miettiä, että kannattako toisia syytellä joistain asiallisista viesteistä? Luulisi sinunkin vähän foorumeja lukeneen. Vai eikö kanssasi saa kenties olla samaa mieltä? Loukkaako se jotenkin suurta arvoasi? Suututinko kenties pahasti? Ja itse asiasta, olen lähes satavarma, että emolevy on paskana. Nyt tuleekin sitten kyse sinun viestistäsi. Oliko tarpeellinen? EI ollut. Pyydettiinkö vastausta? Itse vastaan tähän sen takia, koska itse pyysit. Minulle on ihan sama onko newbie vai seniori vai mikä. Syyttelet tässä minua, että kaikki viestini on turhia. Ehkä jotkut, mutta eikö foorumit ole keskustelua varten? Tästä päästäänkin koko aD:n turhuuteen, koko netin turhuuteen. Kyllähän ennenkin on pärjätty. Aika lapsellista muuten tämmönen väittely. Ainakin minusta, varsinkin syyttely. Nyt olisi peiliin katsomisen paikka. Iteppähän pyysit.