Onko tietoa mistä saa ostaa dvd kansia mieluiten sellasia johka mahtuu kaksi levyä yhteen koteloon?? ja onko kalliita?
Eiköhän noita ihan tavarataloista löydy, ainakin Prismassa olen ollut huomaavinani. Kalliita ovat tietysti
Nierlestä saa halvalla, mutta pitää tietysti tilata isommassa erässä. http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/67086
Tuossa on kanssa ihan hyvä vaihtoehto. http://www.dvdmedia.ee/index.php?cPath=25&osCsid=58ef15eca295bb0a741c59e8af879dd7
Mites tuon DVDMedian toimitusaika. Lukee, että tulee 1-2 päivässä tilauksen toimittamisesta. Mulla on mennyt nyt viikko eikä mitään ole kuulunut. Tuleeko noi toimitukset postin kautta vai jonkun kuljetusfirman, meinaan vaan, että jos tulee esim. DHL:n kautta niin eivätpä taida tietää ulko-oven koodia...
Itse olen tilannut DVDMediasta aika usein ja toimitukset ovat tulleet yleensä perille 2-5 päivässä tilauksesta. Joskus on saattanut mennä yli viikkokin. Postin kautta ovat toistaiseksi tulleet ja kotiovelle. Veikkaan, että jos tilaat harvinaista tavaraa, niin tuotteen saanti ei ole välttämättä yhtä nopeaa kuin esim. perus cd-levyillä. Suosittelisin odottelemaan vain rauhassa pari päivää, ja jos vieläkään ei ala kuulua, niin sitten vain reklamointimailia liikkeelle.
No nyt ne sitten saapuivat suomeen. Oli vaan aika jännät niiden nettisivut, kun tilaus tehtiin 26.7. niin ilmoittivat 27.7. tilaksi delivered, vaikkakin laittoivat ne vasta eilen eli 3.8. postiin. Eli toimitusaika piti paikkaansa 1-2 päivää, mutta aika harhaanjohtavaa laittaa statukseksi delivered, vaikka tilausta ei ollut postitettu...
Joku näyttää kauppaavan "nyysseissä" mm. niitä tänään jätetyllä ilmolla manse.ostan-myyn -palstalla, jos jotakuta kiinnostaa... (minulla ei sitten ole mitään tekemistä myynnin tai tyypin kanssa, ei kannata kysellä) -- lainattu -- M: DVD-R DVD+R & CD-R levyja ja kansia 4.8.2005 18:40 DVD "elokuva" mallisia tuplakoteloita kansilehtitaskulla, musta. hp. 0.4e/kpl 9e/25kpl Eli näissä on kiinnikkeet kahdelle levylle. --