Mistä dvd kansia?

Discussion in 'Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta' started by Maake53, Jul 21, 2005.

1. Maake53

Maake53 Regular member

Trophy Points:
    26
    Onko tietoa mistä saa ostaa dvd kansia mieluiten sellasia johka mahtuu kaksi levyä yhteen koteloon?? ja onko kalliita?

2. stauf

stauf Regular member

Trophy Points:
    26
    Eiköhän noita ihan tavarataloista löydy, ainakin Prismassa olen ollut huomaavinani.

Kalliita ovat tietysti;)

3. heappi

heappi Regular member

Trophy Points:
    26
  4. gain

gain Active member

Trophy Points:
    66
  5. Handsome1

Handsome1 Member

Trophy Points:
    11
    Mites tuon DVDMedian toimitusaika. Lukee, että tulee 1-2 päivässä tilauksen toimittamisesta. Mulla on mennyt nyt viikko eikä mitään ole kuulunut. Tuleeko noi toimitukset postin kautta vai jonkun kuljetusfirman, meinaan vaan, että jos tulee esim. DHL:n kautta niin eivätpä taida tietää ulko-oven koodia...

6. gain

gain Active member

Trophy Points:
    66
    Itse olen tilannut DVDMediasta aika usein ja toimitukset ovat tulleet yleensä perille 2-5 päivässä tilauksesta. Joskus on saattanut mennä yli viikkokin. Postin kautta ovat toistaiseksi tulleet ja kotiovelle.

Veikkaan, että jos tilaat harvinaista tavaraa, niin tuotteen saanti ei ole välttämättä yhtä nopeaa kuin esim. perus cd-levyillä. Suosittelisin odottelemaan vain rauhassa pari päivää, ja jos vieläkään ei ala kuulua, niin sitten vain reklamointimailia liikkeelle.

7. Handsome1

Handsome1 Member

Trophy Points:
    11
    No nyt ne sitten saapuivat suomeen. Oli vaan aika jännät niiden nettisivut, kun tilaus tehtiin 26.7. niin ilmoittivat 27.7. tilaksi delivered, vaikkakin laittoivat ne vasta eilen eli 3.8. postiin. Eli toimitusaika piti paikkaansa 1-2 päivää, mutta aika harhaanjohtavaa laittaa statukseksi delivered, vaikka tilausta ei ollut postitettu...

8. wipe2000

wipe2000 Senior member

Trophy Points:
    118
    Joku näyttää kauppaavan "nyysseissä" mm. niitä tänään jätetyllä ilmolla manse.ostan-myyn -palstalla, jos jotakuta kiinnostaa... (minulla ei sitten ole mitään tekemistä myynnin tai tyypin kanssa, ei kannata kysellä)

-- lainattu --

M: DVD-R DVD+R & CD-R levyja ja kansia
    4.8.2005 18:40

DVD "elokuva" mallisia tuplakoteloita kansilehtitaskulla, musta.
    hp. 0.4e/kpl
    9e/25kpl
    Eli näissä on kiinnikkeet kahdelle levylle.

--

Last edited: Aug 5, 2005

Share This Page