Mistä halpa HDMI - MiniHDMI kaapeli?

Discussion in 'Digikamera ja valokuvaus -keskustelualue' started by matrix82, Aug 10, 2009.

1. matrix82

matrix82 Regular member

Trophy Points:
    26
    Last edited: Aug 10, 2009
  2. Japsu1

Japsu1 Active member

Trophy Points:
    66
    Älä nyt hassuja kysele.;)
    Eli olen itse kiertänyt kauppoja ja kysellyt joka paikasta ja nuo nettikauppojen hinnat ovat tosi edulliset mutta on tietenkin tosi vaikea sanoa onko noissa laatueroja. Itse ostin Gigantista Belkinin kaapelin hintaan 32 euroa mutta kun sitten löysin netistä alta kympin maksavan luotettavan tuntuiselta myyjältä niin lähdin Giganttiin palauttamaan kaapelin. Sanoin sitten että pidän kaapelin jos saan sen samaan hintaan kuin nettikaupasta plus postikulut. Lopputuloksena antoivat minulle 17,80 euroa takasin eli maksoin laadukkaasta kaapelista 14,20.

Tänään taas näin paikallisessa kodinkoneliikkeessä Sonyn alkuperäispakkauksessa olevan miniHDMI-HDMI kaapelin. Kysyin huvikseni hintaa jolloin vastattiin että 79 euroa. Hetken hiljaisuuden jälkeen hinta muuttui 59 euroksi. Kiitin tarjouksesta ja jatkoin matkaa...;)

Sitäpaitsi tuossa hintaseurannassa suurin osa on normaalin kokoisia HDMI-kaapeleita. Tässä mielestäni halvin "oikea" malli kamerakäyttöön:
    http://www.maitolaituri.tv/product_info.php?cPath=174_172&products_id=1869

3. matrix82

matrix82 Regular member

Trophy Points:
    26
    Tilasin tuolta Maitolaiturista ton HDMI piuhan, saa nähdä kuinka pian tulee postilla.

Lisäystä:

Maitolaiturista tuli vuorokaudessa päiväpostin mukana seuraavana päivänä.

Last edited: Aug 12, 2009

Share This Page