Suomesta halvalla saa Vpd.fistä ja jotain Verkkokauppa.comista Ahvenanmaalta tilattuna. Ulkomailta ei ole tullut tilattua.
G2play olen pari kertaa ostanut ja halvalla saanut, sieltähän siis saa virtuaalikopion, esimerkiksi serial keyn steamiin.
Yleisesti taitaa suomessa halvimmat olla Verkkiksen suoratoimitukset ja vpd. Toki hinnat on aikalailla tapauskohtaisia. Steamista tosiaan saa kyllä virtuaalikopioita aika halvalla, hitaalla yhteydellä en suosittele. Ei ole kiva ladata 10gb 200kb/s.
Steamista saa alennusten - kevät (pääsiäis?), kesä syys ja joulu- aikaan erittäin halvalla, jos vain malttaa niitä odotella.
Kinguin.net on myös järjettömän halpa ja hyvin samanlainen kuin G2play. Eilen julkaistu Far Cry: Primal maksaisi tällä hetkellä Kinguinissa 32 € ja Steamissa pyydetään se 60 €. Jännästi jopa Steamin alennuspäivinä (kesä, black friday jne.) hinnat jää korkeammalle valtaosasta peleissä. Kannattaa ehkä silti muistaa, että mainitut hinnat eivät sisällä "ostajan takuuta" eikä mahdollista PayPalin palkkiota (jos sitä käyttää maksamiseen).
g2a kuten moni on sanonut tai steam, mutta yksikertaisesti http://www.allkeyshop.com/, sieltä löytyy useampi eri sivusto, vähän kuin hintaseuranta.
Suosittelen kinguin.net ja gog.com. G2a.com on halpa, mutta ongelmiakin on. Sain sieltä "sc2 lotv" puolta halvemmalla serial keyn kuin blizzardilta, mutta key toimi vain noin viikon. Annoin palautetta ja sain uuden keyn, joa toimi noin 24h. Taas annoin palautetta, ja g2a.comin ylläpitäjä puuttui tämän yksityisen myyjän touhuun ja sain rahat takaisin. Vaikka en ollut maksanut lisätakuusta. Ostin pelin kinguin.netistä ja maksoin 2 euroa enemmän ja sain toimivan pelin. Kinguinista olen useammankin pelin ostanut enkä ole koskaan maksanut lisätakuusta. Gog.com myy paljon vanhoja pelejä, kannattaa tsekata. Ei mikään erityisen halpa mutta sieltä saattaa löytää kiinnostavia oldskool-pelejä.
Steam aina alennusten aikana. g2a:ta olen itse myös käyttänyt menneisyydessä, mutta lopetin se käytön kun tajusin niiden saavan peliavaimet varastetuilla luottokorteilla ja muilla kyseenalaisilla keinoilla. EDIT: Eli pelin lataaminen piraattina on pienempi paha, kuin sen ostaminen g2a:sta... Muissa tapauksissa Steam, Origin ja Uplay tarjoaa ihan asiallisia hintoja erinlaisten ale-tapahtumien aikana.