Mistä halvalla pelejä?

Discussion in 'PSP' started by temple69, Jul 23, 2008.

1. temple69

temple69 Regular member

Trophy Points:
    28
    Jooh, kun mää en tue oikee tota customia vielä, niin olis kiva tietää mist vois ostaa tai tilaa halpoja ja hyviä pelejä :p

Olis kiva tietää mistä sais halpoja pelejä.

2. Qimmo

Qimmo Regular member

Trophy Points:
    26
    Huuto.net

Mutta miksikäs et tue customia? Meinaan jos tukisit customia niin säästäisit nekin rahat jotka nyt "tuhlaat" näihin UMD -peleihin, niillekkin rahoille on varmasti jotain parempaa käyttöä esim. Pelikoneet ;)

3. temple69

temple69 Regular member

Trophy Points:
    28
    eiku mä ajattelin että laitan sitten kun takuu umpeutuu :)

mulla meinaa jo nyt vähän temppuilla toi pöspi, niin aattelin viedä takuuseen, kun en oo ees pudottanut sitä tjs :p

4. temple69

temple69 Regular member

Trophy Points:
    28
    Ja kun mun täl koneel ei voi tehä mitään muuta ku selata netissä tai olla mesessä, vaikka kovalevyl reilu 100gb tilaa :f

tää o tämmöne lagipaska, täynnä viruksia varmaa

e: oho oisin voinu editillä lisätä ton toho toiseen :F

Last edited: Jul 24, 2008
  5. Qimmo

Qimmo Regular member

Trophy Points:
    26
    Ei 'ne' ohjelmat niin paljoa tehoja vie. Jos sä kerran pystyt netissä oleen ja mesessä niin helpostihan koneesi pyörittää 'niitä' ohjelmia.
    Eikä se PSP niin helposti mee rikki tosta modaamisesta, täysi mahdottomuus melkeinpä että menisi rikki modatessa. Joten vie se PSPsi nyt takuuseen ja sen jälkeen sit modaat sen. Eikä se takuu mielestäni korvaa lattialle tippumisia sun muita..

6. arthagore

arthagore Member

Trophy Points:
    11
    En laittais paljon arvoa tuommosille takuuille (miten se kirjoitetaan..) kumminkin aina keksivät jonkin verukkeen miksi ei mene takuuseen. Sitäpaitsi jos pandoran teet niin siinähän muokataan vain akkua, ei konsolia ja akkuja saa lisää kaupasta. Ja sitten ymmärtääkseni jos käy niin huono onni että PSP hajoaa niin pandoran akulla sen saa korjattua.

7. temple69

temple69 Regular member

Trophy Points:
    28
    En mä osaa laittaa :D

EN osaa katkasta pinniä, enkä tehdä sitä vit magic memory stickiä ja mitä mä ees sillä tekisin, kun en voi laittaa siihen mitään pelejä, kun puolen megan netillä menisi latauksissa ikuisuus.

Mutta tässä kai pitäis pysyä aiheessa, niin tietääkö joku mist muualta vois saaha halvalla pelejä ku huutonetistä? :p

E: pöpsi meni takuuseen, siin oli jotai sisäistä hajalla

8. Qimmo

Qimmo Regular member

Trophy Points:
    26
    Näin helppoo se customin laitto on. Drandulakin laitto sen 2 päivässä joten mikset sinäkin?

9. psp_naab

psp_naab Regular member

Trophy Points:
    26
  10. shnigi

shnigi Active member

Trophy Points:
    66
    Voin myydä sulle 20e/peli ota yhteyttä privalla jos kiinnostaa :D
    suosittelen kyllä tota customia jos et ihan kädetön oo koneiden kanssa.

11. arthagore

arthagore Member

Trophy Points:
    11
    Minäkään en älynnyt mistään mitään mutta tämän loistavan hi-taas-ti etenevän alex209calin videon avulla onnistui todella helposti. Etsin oppaita ja videoita kauan ja voin luvata että tämä on helpoin ja etenee niin hitaasti ettei voi tyriä! Toimii 100%.

Osa 1 http://www.youtube.com/watch?v=FQjcOuY2M7M&feature=related
    Osa 2 http://www.youtube.com/watch?v=w6FSXa-iCHo&feature=related
    Osa 3 http://www.youtube.com/watch?v=tRZwLlsY5hs&feature=related

Nimittäin kuitenkin tulet laittaneeksi tuon customin ennen mittaa ja sitten harmittaa tuhlattu raha kun jokaisen pelin saa käyttöön 2 tunnissa (tai yössä). Sekä emulaattorit. Mikä firmis sinulla siis on nyt? Jos 3.xx niin vissiin aika lailla ainoa tapa saada custom on tuo hard modattu pandora (videot yllä) jonka jälkeen joutuu ostamaan toisen akun koska modattua ei voi enää käynnistää tavalliseen valikkoon vaan se menee huoltotilaan. Uusi akku maksaa vain 20€ ja on parempi kuin mukana tullut ja kevyempi. Nyt tuon customin laiton jälkeen on tullut käytettyä PSP:tä joka päivä, ennen kerran kuussa. Sen verran parempi laite nyt. Nyt pelaan Pokemonia emulaattorilla.

Siis akku vain avataan mattoveitsellä ja vaikkapa pikkusaksilla voi nyplätä varovasti sen YHDEN pinnin aivan jauheeksi. Sitä EI KANNATA KOLVATA takaisin kiinni vaan ostaa uusi akku koska hommassa on suuri räjähdysriski. Kun kolvia ei käytä ei ole mitään hätää. Menin itse vieläpä tyrimään kun yritin pöljänä kolvata ja leikkasin piiriä irti akusta ettei se räjähtäisi kolvatessa, mutta tuli oikosulku ja akku miltei hajosi, posahti ja alkoi haista mintulle :)

VALMIIN PANDORA AKUN VOI MYÖS OSTAA KAUPASTA TAI KÄYTETTYNÄ!

Voin myös myydä aidot pelit jotka kerkesin ostaa Wipeut Pure (15), Tekken Dark Resurrection (20), Daxter (20), World tour soccer: challenge edition (10) ja f1 grand prix (10) jos jotain kiinnostaa. Hinnat sis. pk.

12. shnigi

shnigi Active member

Trophy Points:
    66
    Pandoran saa myös vissiin ohjelmalla, ei tarvii katkoa mitään pinnejä tai ostella uusia akkuja.

13. Qimmo

Qimmo Regular member

Trophy Points:
    26
    Jep, mutta jotta sillä ohjelmalla voi tehdä sen Pandoran niin siihen taas tarvitsee customin eikä temple69llä sitä ole =)

14. temple69

temple69 Regular member

Trophy Points:
    28
    Mulla on fw vissii joku 3.9..

ja ei mulla oo kauheena aikaa rueta härkkää, kyllä mä varmaan tässä joskus sen laitan :) eikä mulla suju oigg toi englanti

E: typo :mad:

Last edited: Jul 26, 2008

Share This Page