Elikkäs mistä löytyy halvimmat tyhjät DVD levyt, ottaen huomioon postikulut Esim. jos tilaan vaikka 300 tyhjää levyä. Viimeksi tilasin nierleltä mutta sillon olikin iso tilaus, niin ei postikulut paljoa haitannut. Tuli mieleen että saisiko jostain halvemmalla? Taitaa kyllä suomalais firmoissa olla nuo postikulut niin kovia että halvinta on varmaan tilata vieläkin saksasta? Kiitos vastanneille ja tämmöinen kysymys on jo varmaan joskus heitetty ilmoille.
http://www.verkkokauppa.com/ Suoratoimitukset "Tallinnasta" Verbatim DVD-R 16x 100Kpl 29,90€ Verbatim DVD+R 16x 100Kpl 29,90€ Ilmainen kuljetus.
Joo no nuohan ei hinnaltaan vaikuta yhtään hullummalta Liekkö kellään kokemuksia tuosta verkkokaupan viron toiminnasta taikka noista levyistä?
Ihan hyvin toimii, muutaman kerran oon tilannu. Kannattaa valita just tuollainen paketti mikä tulee ilman postikuluja, niin säästää vielä lisää muihin firmoihin verrattuna. Postitus luonnollisesti kestää päivän-pari kauemmin kuin suoraan suomesta mutta eipä tuo haitanne ketään.
Suosittelut täältä myös kyseiselle kaupalle. Kymmenkunta kertaa olen levyjä tuolta tilannut, eikä yksikään Verbatim ole vielä pettänyt -RK-
Kaikki 300 aihiota toiminut moitteetta... Heillä on myös nopea ja maksuton toimitus (suomeen asti, postista joudut hakemaan itse).
Hyvin on tilaukset pelannut,aina on oikeaan osoitteeseen tullut, kannattaa tilaushetkellä katsoa varastosaldo,että tilattavaa tavaraa löytyy,niin ei tarvitse odotella. Muuten on nopeat toimitukset,itselläni on ollut 3-5 työpäivää, tilauksen käsittelystä,kun olen postista kamat hakenut. Sähköpostiin & kännykkään tulee tilausvahvistus ja postin seurantakoodi,kun tilaus on lähtenyt liikkeestä. Pistin juuri uuden värilaser tulostintilauksen sisään, varmaankin on perjantaina viimeistään noudettavissa postista.
Missä kohtaa verkkokauppa.comia on tuon hintaisia Verbatimeja 100kpl? =/ "Verbatim DVD-R 16X media 4.7GB, 100 kpl" <- tuollainen tuote siellä kyllä on, mutta hintakin on sitten sen 115,90e. 25kpl sen sijaan on tuon 29,90.
Vähän pilkunnussintaa, mutta eihän niissä suomalaisissa firmoissa ne postikulut yleensä kovia ole, vaan teostomaksut. Tarvitsetko noita levyjen kansia? Niitähän ei saa tuolta verkkokaupalta.
Enpä mä juuri niitä kansia tarvii ehkä vuodessa menee joku 20 kpl tosin nekin on jo vähissä kun on siitä saksan tilauksesta aikaa Niin onko ehdotusta mistä niitä sitte saa?
Juuh, nuo suomen teosto maksut ovat ihan älyttömät, ei sitten mitään ideaa nykypäivänä ostaa suomesta cd:itä saatikka dvd:itä.
Eipä niitä kansia tietääkseni oikein muualta saa kuin juurikin sieltä nierleste tai muualta saksasta.
Öhöm... http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=27857 Verkkokaupastahan niitä saa vinon pinon, sopuhintaan.
Ohoh, en ole tuota huomannutkaan. Olenkin ihmetellyt, että miksei Verkkokauppa myy kansia, mutta olenkin etsinyt vain sieltä viron tuontipuolelta.
Ihme,kun Tallinnan varastolta ei noita koteloita saa tilattua, ainoastaan Pirkkalan / Helsingin myymälöissä, ei toi paha hinta ole 100Kpl/29,90€ "Suomen hintataso" Nierlessä vastaava. DVD Slim 7 kotelo 100Kpl / 14,99€ DVD Slim 9 kotelo 100Kpl / 15,40€ DVD Tuplakotelo 100Kpl / 15,49€
Eli mitään postituskuluja ei siis tule, vaikka siinä ostaessa valitaankiin se toimitustapa? Edit: Jaha. ilmainen ei olekkaan kaikille tuotteille.
Ei täysin kuulu alueelle mutta kysyn kuitenkin... Ajateltiin tos kavereitten kanssa tilata verkkokauppa.com:sta 200 cd-r (2x 100 kpl) levyä kimpassa suoratoimituksesta->>halvemmalla, sieltä löytyy 2 sorttia Samsung Pleomax CD-R 52X - 100 kpl ja Verbatim Datalife CD-R 52X 100 kpl mutta kävi ilmi että yhdellä ei verbatim merkki toimi omassa asemassaan, kone on tosin koht vanha nii johtusko siitä??? mutta itse kysymykseen... Kertokaa te viisaat kannattaako minun tilata 2x 100 kpl Samsung levyjä vai yksi paketti molempia jotta varmasti kaikilla toimii eikä levyt olisi täysiä susia???