Olen yrittänyt etsiä netistä luotettavaa sivua, jolta ladata tv sarjojen jaksoja. voisikos joku paremmin tietävä kertoa nopean ja luotettavan sivun kyseiseen hommaan.
joo niin menee... http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717 [bold]jokainen uusi käyttäjä on velvollinen lukemaan säännöt ennen kun lähettää ensimmäisen viestinsä!![/bold]
Lataaminen on yhä sallittua mutta jakaminen on toinen asia tai miten se nyt taas meni... Noh, eipäs olla nyt niin julmia ekan viestin kirjoittaneelle. Kokeilepas hakea vastaus juuri tuohon kysymykseen jostain muualta mutta nämä AD:n sivut on helkkarin hyviä muuten jos tarvit apu erilaisiin ongelmiin. Koitapas lukea vähän vanhoja viestiketjuja läpi eri keskustelualueilta ja tosiaan nuo säännötkin niin tiedät mitä kysymyksiä voit esittää tänne.
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/164239 eikös tuolla liene teeveesarjoistakin puhetta.
Mistä suomen valtio sais ylimäärästä massia niin isoon operaatioon, kuin kaikkien mahdollisten laittomien google/av/alltheweb... hakujen jäljittämiseen ja paikantamiseen???
Toi edellinen viesti oli suoraan herroille: [bold]Reikis[/bold] [bold]LaLLi80[/bold] Oletan googlenkin löytävän laittomia/laillisia lataus-sivustoja... FIX: kiroitusvirheitä penteleesti
FIX: Sensuuri iski bannin pelossa... edellinen viesti meni kutakuinkin näin: to [bold]konstis[/bold] Koitin googlen hakua ja totesin sun komentis heti ekan linkin perusteella roskaksi. ...joten se siitä...
No kun piti muuttaa raskaalla kädellä tota googlen testi vastausta kun olin laittanut suorat ohjeet miten se toimii... Mutta kun jos hakee esim. googlella tracker listan (torrent-file) niin suurella todennäköisyydellä sitä joutuisi jakamaan saadakseen tiedoston (ja se on laitonta). Joten enpä siitä nyt jaarittele AD yleisessä keskustelussa enempää...
googlehan antaa linkkejä suoraan sellaisille sivuille, joista on mahdollista ladata...kun osaa käyttää vain oikeita hakusanoja...
[bold]kaller[/bold] To oli aika hyvä kiteytys mun aikasemmista vastauksista... Eli hyvät ihmiset: [bold]Opetelkaa käyttämään hakukoneita![/bold] (siitä on hyötyä monessa muussakin kuin vain tv-sarjojen etsimesessä)