Elikkäs kun mulla on työpöydällä pikakuvake vaikkapa googleen, niin miten voin tehdä niin, että automaattisesti ikkuna tulee koko näytön kokoiseksi, kun tuplaklikkaan työpöydällä olevaa google -pikakuvaketta?
Klikkaa pikakuvaketta hiiren kakkosnapilla ja valitse ominaisuudet, sieltä valitset pikakuvake ja suorita valitse normaali ikkuna.
Löytyykö ominaisuuksista suorita valikkoa? Laita siitä normaali ikkuna. Jokaisesta pikakuvakkeesta pitäisi löytyä ominaisuuksita yleiset-pikakuvake ja yhteensopivuus välilehdet.
Nyt tarkoitan työpöydällä olevia pikakuvakkeita, en noita tuosta käynnistyspalkista löytyviä. Ainakaan minulla ei molemmat pelitä samalla tavalla.
Sitten on varmaan windowsissa jotain häikkää, siihen vois auttaa korjausasennus, tuolla ohjeet. http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/313946 Korjauksen jälkeen hae update toiminnolla windowsin päivitykset.
Korjausasennus tuli teetettyä pari päivää sitten ja maksoi niin pirusti, etten ihan heti ala uudestaan maksamaan. Mutta kiitos kuitenkin sinulle! Odottelen vielä lisää vastauksia.
Tuo on tosi outo juttu ettei löydy pikakuvake välilehteä kun mulla löytyy ja on xp. Kävitkö jossain liikkeessä teettämässä sen korjausasennuksen kun maksoi?
Öh, tota... Koskeeko tuo ongelma ainoastaan tuota googlen pikakuvaketta? Tein tuossa äsken testin ja tein Firefoxin yhdestä (Afterdawnin keskustelualueen, hehheh) kirjanmerkistä pikakuvakkeen työpöydälle. Ei antanut samoja valikoita ominaisuuksiin muihin kuvakkeisiin verrattuna, eli välilehdissä ainoastaan Yleiset, WWW-Asiakirja, Suojaus ja Tiedot. Eli kokeile muuttaa oletusselaimesi pikakuvakkeen ominaisuuksia, netti-linkkien pikakuvakkeiden ominaisuudet näyttävät eroavan muista tässä asiassa. Mulla tosin Vista mutta eiköhän samat lait päde molemmissa käyttiksissä Tulipahan tuokin nyt kokeiltua ja taas olen yhdessä asiassa vähän viisaampi, aikaisemmin en ole edes tuohon kiinnittänyt mitään huomiota
Kiitos! Onkelma ei koske ainoastaan googlen pikakuvaketta, vaan kaikkia nettiin meneviä kuvakkeita... Mutta minähän alan toimimaan neuvojesi mukaan.