Koko max 22 tuumaa että mahtuis keittiön kaapin ja ikkunan väliin, pitää olla terrestial koska oli kova työ vetee kaapeli olohuoneesta. Valmiina olisi siihen ikkunaan vahvistava antenni ja sieltä tulee hyvä sinnaali, mielellään Suomesta ja käytettykin käy. Kaukosäädin ei pakollinen, vaimo seurais ruokaa laittaessaan uutisia, salkkareita.
Budjetista ei ollut puhetta. Jotkut ovat hieman moittimeet noita ProCasterin vehkeitä. Tuohon en ota itse kantaa kun ei ole käyttökokemuksia. Liki pari hunttiahan nuo kustantavat. Gigantissa tuollainen: https://www.gigantti.fi/product/tv-ja-aani/televisiot/22PFT4232/philips-22-full-hd-tv-22pft4232
Pikkusen yli budjetin, niitä oli hijan satkun pintaan eli semmosen haluaisin. Ei ollut kirpparillakaan kuin yksi mutta siinä oli parin tupakkiaskin kokoinen möltti takana, muuntaja ilmeisesti. Hinta olis ollut 30@ eli erittäin hyvä mulle. Ei noita pikkuusia halpoja ollut juuri nyt saatavilla, ilman sais hakea 32 tuumasen mutta ei mahdu paikkaan jota suunnittelin. Itse asiassa ainut paikka keittiössä josta sen näkis kokatessa ja syödessä, käyttö niin vähäistä että sairaseläkeläisen rahoille on muutakin käyttöä juuri nyt.