Elikkä mistähän löytäisin minun prosesorin tuulettimeen toisellekin puolelle tuulettimen ja että siinä ois ne metalliset kiinnitysjututkin? Minulla on siis tuo Xilence A402 Tuuletin Tuulettimen kokohan pitäisi olla 92mm
Saattaa olla "helpompi" hoitaa homma nippusidevirityksellä tai muulla vastaavalla tavalla toi kiinnitys. Tuulettimiahan saa kyllä, ei välttämättä Xilenceä mutta jopa parempiakin.
Nippusiteillä tai vastaavilla minäkin kiinnittäisin. Tuon hintaluokan jäähyyn ei varmaankaan kovin helpolla saa erikseen tuuletinklipsuja. Toinen tuuletin ei välttämättä juurikaan jäähdytystehoa edes paranna, koska tietokonetuulettimet ovat paljon tehokkaampia puhaltamaan ilmaa kuin imemään sitä. Mahdollisesti pelkän etutuulettimen vaihto voi laskea lämpöjä enemmän.
Mitenkäs sitten näin yleisesti koko koneen lämpöjä saisi laskettua? Lisätuulettimia vain? (jotain yli 100 rpm) Ei varmaan oo muita tapoja?
Jospa kertoisit ensin mikä kotelo ja mitä kotelotuulettimia siinä nyt on. Valokuvin voi sen myös kertoa.
Joo no mulla on vaan tuo Bitfenixin nova koppa että eipä tuolle voi varmaa muuta tehä kun lisää 2 120mm tuuletinta ja 1 92mm tuulettimen prossujäähyyn
Tuosta se ratkaisu varmaan löytyy, mutta nyt sinun pitää antaa lisätietoa nykyisten tuulettimien sijainnista ja koosta.
Joo siis ainoa tuuletin mikä nyt on on tuo mikä tuossa kotelossa on valmiina tuolla takana ylhäällä joka puskee lämpöä pois kotelosta ja siis se on 120 mm
Enpä nyt arvaile enempää niitä vapaita tuuletinpaikkoja, mutta edestä varmaan löytyy tuuletinpaikka, josta yksi puhaltamaan sisään.