niin siis mistä saisi halvimman ps3 slimin niin ja siinä olisi kiva olla mukana joku ''hyvä'' peli voisitte kanssa ehdotella tänne hyviä pelejäkin ei ole pakko olla 250g mahollisimman halpa ei ''nettikauppoja'' plajoa kiitos koska en tykkää niistä XD ja.. no niin toivoisin pikaiset vastaukset 12 päivän kuluessa
Googleen-->TheHut.Com. Se on nettikauppa ja vielä britannialainen, mutta kyllä se on hyvä. Oma konsoli on sieltä. postikulut 10 bp ja itse konsoli + ohjain + peli (en oo varma onko vapaavalintainen) + hdmi piuha + blu-ray leffa (vapaavalintainen) = 260 bp = 285 euroo. Huomattavasti halvemmat hinnat kuin Suomessa ja samaan syssyyn voit tilata myös halpoja pelejä esim. BF: BC 12 euroa. Peleiksi suosittelen tulevista mm. God of VVar 3 ja GT5. Nykyisistä mm. MGS4, LBP, CoD4, Fallout 3 ja NHL 10.
juuu tuota katoin jo eilen mutta en tienny et onsk luotettava mut hyvä et voi itse noutaa ni sit luotan niihin... (ei postituksista paljoa tiedä....)
On luotettava oon ite tilannu sielt esim. Jos käyt hakemassa niin silti pitää sit netissä tehä tilaus ja valita nouto sielt.. vai miten se meni arvostelua kaupasta
" * Mikäli meillä on tuote heti varastossa, toimitusaika on pääsääntöisesti 1-2 arkipäivää ja asiakkaan noudettaessa heti kun maksusuoritus on onnistunut verkkokaupassamme. " "Kuitenkin voimme mahdollistaa maksun noudon yhteydessä asiakkaan näin toivoessa, kuitenkin maksu onnistuu vain käteisellä."