Mistä saa osta PC:hen Pioneerin kirjoittavaan DVD asemaan

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by jopsik, Feb 22, 2011.

1. jopsik

jopsik Member

Trophy Points:
    11
    Mistä Suomessa saa osta PC:hen Pioneerin sisäisen kirjoittavaan DVD asemaan?
    Olisiko noita mahdollisesti näkynyt jossain tavarataloissa pääkaupunkiin alueella?

Aikanaan noita liikkui Verkkokauppassa, mutaa nyt ainakin heidän verkkosivuilla tämmöistä enää en näkyy.

Tarvittais Pioneerin SATA versio Ritek’in DL levyen kirjoittamiseen. Mutta PATA kelpaisi myöskin.

2. BPVest

BPVest Senior member

Trophy Points:
    173
    Ootko ihan täysin varma et toi vaatii Pioneerin eikä muut kelpaa?

3. jopsik

jopsik Member

Trophy Points:
    11
    En ole mistään varma. Mutta toimin itse ATK alalla ja olen kokeillut melkein kaikki merkit paitsi Pioneerin.
    Ja DL DVD median (MID: RITEK-S04-66) myyjä itse on ammattilainen ja käyttää satunnaisen tarkoituksen juuri Pioneerin laitteita ja väittää että minun epäonnistumisen syy on juuri tähän MID: RITEK-S04-66 yhteen sopimattomat laitteet.
    Ostaisin nyt mielelläni sellaisen, ottaakseen selvä mistä oikeastaan on kyse, koska en se kirjoitin PC-hen nykyään paljon maksaa ja kuitenkin noita mene jatkuvasti :)

Last edited: Feb 22, 2011
  4. IlmoPJ

IlmoPJ Moderator Staff Member

Trophy Points:
    193
    Itse lähtisin hakemaan epäonnistumisen syytä kyllä jostakin muualta, etenkin jos olet kokeillut useimmilla eri laitteilla.
    Mitä ohjelmaa polttamiseen käytät?

5. jopsik

jopsik Member

Trophy Points:
    11
    Juuri DL ainoastaan ImgBurn'i koska se on ainoa joka osa tarjoa kierrokseen vaihto pisteen sisällön mukaisesti. Mutta olen kokeillut myöskään DiskJuggler’ia.
    Verbatim ja Mitsubishi taas kun on toiminut pitkään erittäin hyvin. Ensimmäinen taas kun maksaa liika :) ja edullinen Mitsubsihi on tavaran toimittajalta loppunut.
    Sen takia ajattelin Ritekin DL kiekkoja, koska noitakin myydään isoissa määrissä. Olen kokeillut myös Ricohi DL media, mutta laatu on ihan sen viimeisen laitteen korjattavan vikatason rajalla, eli toden näköisesti eivät monta vuotta kestä.
    Ainakin haluaisin sen Pioneerin legendan tuhoamisen jos en muuta.

Vaikea kuvitella, että Pioneeri en saa Suomessa mistään.

Share This Page