otsikkokin jo kertoo että mistä saisin ps3 40GB mallin ostettua nykypäivänä? uusi tai vanha ei väliä kunhan on 35+GB muistia jäljellä
Eiköhän noita käytettynä saa aika varmasti. Pistä ostetaan-osastolle ostopyyntö. Kovolla ei ole oikein mitään väliä kun voit sen alustaa alkuperäiseen tilaansa tai vaikka vaihtaa isompaan (max. 750gb).
mul ois 40gb ps3 ostin sen just kaverilta ja se on ihan hyvä käyttönen kun olen pelannut sitä kaverilla mutta ostin sen ja tajusin että en tee ps3 mitään ja mä voisin myydä sen sulle jos et asu kovin kaukana minusta ja jos antaisit hyvän summan ps3.
Hmm, nyt kun katson tarkemmin niin sinähän oikein kauppamies olet, ujikol. Täällä etsit halpaa PS3sta ja Ostetaan-osiossa halpaa xbox 360stä. Molemmat olis hintaan 150€. Oletkos nyt ihan oikeasti ostamassa ja massia oikeasti löytyy? Olisi ikävää jos kävisi niin ettei rahoja sitten kuulukaan kun myyjä on koneen sinulle jo pistänyt menemään. Eikä "se on halpa..." mielestäni riitä perusteluksi siihen, miksi juuri haluat tuon vanhanmallisen PS3n, jossa on kaiken lisäksi nykymittapuun mukaan todella pieni kovo. Konsoleita löytyisi varmaankin tuohon hintaan jo peliliikkeistäkin käytettyinä, ja saisit uudemman, paremman mallin.
siis molemmat konsolit kelpaa, jos jompi kumpi löytyy niin ostan sen ja pistän (esim) xbox ilmotuksen pois jos siis saan ps3 ja olen ostamassa iha tosissaan ja olen kyllä katellut pelikaupoista esim paikallinen gamestop tarjoaa 160GB ps3 170€ joten jos täällä ei tule ilmotuksia niin haen sieltä ja en mielellään 40GB ottaisi sen ylod riskin takia