mistä saa ps3 40GB nykyään

Discussion in 'PS3' started by ujikol, Jul 29, 2011.

1. ujikol

ujikol Guest

otsikkokin jo kertoo että mistä saisin ps3 40GB mallin ostettua nykypäivänä?
    uusi tai vanha ei väliä kunhan on 35+GB muistia jäljellä

2. xbkrypt0n

xbkrypt0n Active member

Trophy Points:
    73
    Eiköhän noita käytettynä saa aika varmasti. Pistä ostetaan-osastolle ostopyyntö. Kovolla ei ole oikein mitään väliä kun voit sen alustaa alkuperäiseen tilaansa tai vaikka vaihtaa isompaan (max. 750gb).

3. ujikol

ujikol Guest

jaajaa no meinaakko että sieltä löytys joku myyjä

4. Acer7530

Acer7530 Regular member

Trophy Points:
    26
    huuto.net.. ebay, jos luotat ulkomaalaisiin.

5. ujikol

ujikol Guest

kiitti

6. vilner

vilner Member

Trophy Points:
    11
    mul ois 40gb ps3 ostin sen just kaverilta ja se on ihan hyvä käyttönen kun olen pelannut sitä kaverilla mutta ostin sen ja tajusin että en tee ps3 mitään ja mä voisin myydä sen sulle jos et asu kovin kaukana minusta ja jos antaisit hyvän summan ps3.

7. ujikol

ujikol Guest

missä asut? ja ei ole mahdollista postissa lähettää? saisit 120€ + postit

8. Figma

Figma Regular member

Trophy Points:
    26
    Miksi ihmeessä haluat vanhan 40gb jossa kaikki huonoimmat ominaisuudet ja pahin riski ylod:iin

9. ujikol

ujikol Guest

halpa...

10. Tiger25

Tiger25 Active member

Trophy Points:
    78
    Hmm, nyt kun katson tarkemmin niin sinähän oikein kauppamies olet, ujikol. Täällä etsit halpaa PS3sta ja Ostetaan-osiossa halpaa xbox 360stä. Molemmat olis hintaan 150€. Oletkos nyt ihan oikeasti ostamassa ja massia oikeasti löytyy? Olisi ikävää jos kävisi niin ettei rahoja sitten kuulukaan kun myyjä on koneen sinulle jo pistänyt menemään.

Eikä "se on halpa..." mielestäni riitä perusteluksi siihen, miksi juuri haluat tuon vanhanmallisen PS3n, jossa on kaiken lisäksi nykymittapuun mukaan todella pieni kovo. Konsoleita löytyisi varmaankin tuohon hintaan jo peliliikkeistäkin käytettyinä, ja saisit uudemman, paremman mallin.

Last edited: Sep 8, 2011
  11. ujikol

ujikol Guest

siis molemmat konsolit kelpaa, jos jompi kumpi löytyy niin ostan sen ja pistän (esim) xbox ilmotuksen pois jos siis saan ps3 ja olen ostamassa iha tosissaan ja olen kyllä katellut pelikaupoista esim paikallinen gamestop tarjoaa 160GB ps3 170€ joten jos täällä ei tule ilmotuksia niin haen sieltä ja en mielellään 40GB ottaisi sen ylod riskin takia

Share This Page