Mistä Suomen ulkopuolelta halvimmat DVD-R levyt?

Discussion in 'Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta' started by Havoc, Aug 21, 2002.

1. Havoc

Havoc Member

Trophy Points:
    16
    Eli jos joku viittis vähän valottaa että mistä saa kohtuu hintaisia DVD-R levyjä. Ei oikeen viittis yhestä levystä maksaa 7,5euroa kotimaassa.

UK:sta oon katsellu noin neljästä paikasta, hinta on kohdallaan mutta kun ei toimitusta Suomeen.

Jenkkilästäkin on löytyny suht kohtuu hintasia, mutta sieltä tilatessa postikulut on 3 kertaa suuremmat kuin itse tilaus. Tulli ja ALV ei sinänsä olis ongelma.

Googlellakin olen yrittänyt noita kauppoja etsiä, mutta aika huonolla menestyksellä.

Eli jos joku osaisi sanoa hyvän netti-kaupan mieluusti euroopasta, niin olisin kiitollinen.

2. dRD

dRD I hate titles Staff Member

Trophy Points:
    143
    Pistä mailia niille UK-mestoille, ne yleensä toimittavat, kun niiden kanssa neuvottelee.

3. Havoc

Havoc Member

Trophy Points:
    16
    Ok. Hyvä tietää.

4. apko_

apko_ Guest

Itse tilasin http://www.bigpockets.co.uk/ 90 kpl. Bulkpaq: in GEN3 DVD-R levyjä ja hyvin toimivat. Hintaa rahteineen tuli noin 100 juuroa.

Ei muuta, kuin tuotteet ostoskoriin, henkilötiedot ja Visa laulamaan. Tämän jälkeen s-postiin saapui tilausvahvistus. Levyt olivat perilla kuudessa päivässä.

Petteri

5. -shadow-

-shadow- Guest

-

Last edited by a moderator: Aug 24, 2002

Share This Page