Mistä tiedän mikä firmware minulla on?

Discussion in 'PSP' started by opukka, Oct 19, 2008.

1. opukka

opukka Member

Trophy Points:
    16
    Niin juuri eli otsikon mukaan mistä tiedän sen? Ja koska ostin psp:n tässä pari päivää sitten niin mikä se mahdollisesti voisi olli että kuinka hyvin toimii nuo homebraewet vai mitkä ne oli ja mitä niillä hyötyy?

2. jumbo1234

jumbo1234 Regular member

Trophy Points:
    26
    Firmwaresi tiedot löytyvät näin:

Settings->System settings->system information

siien siinä pitäisi olla näin

system software X.XX(Firmwaresi/versiosi)
    Nickname XXXX(lempinimesi/psp:n nimi)
    Mac Address XX:XX:XX:XX:XX:XXMAC osoitteesi...Älä anna Kellekkään!!)

3. opukka

opukka Member

Trophy Points:
    16
    Mikä system software psp:ssä pitäisi olla jos on custom firmware?

Kysyn tätä siksi koska olen tekemässä tuota custom firmwarea ja haluaisin tarkistaa, että onko kaverini psp:ssä joka on fat niin custom firmware

TÄMÄN OHJEEN mukaan kohdassa 6.1.sanotaan näin

"Laita muistikortti johon käytit äsken TOTALnewbi easyinstalleria Fat PSP:hen, jossa on Custom Firmware ja jossa on sisällä fatin oma akku (Tuosta akusta tulee se Pandora´s battery. Fatin akku käy myös slimiin)"

Tuossa lukee että ...jossa on fatin oma akku... niin voiko laittaa siihen kaverini psp:hen oman slimini akun ettei se kaverini akku muutu pandora batteryksi?

4. jumbo1234

jumbo1234 Regular member

Trophy Points:
    26
    okei elikkä sinä siis haluat saada customin psp:n

Se on ihan sama mikä firmware on psp:ssäsi pandora korjaa asian elikkä päätehtävä tässä on että versiosi alennetaan 1.5 ja sieltä päivitetään kustomiin.

1.saat selville että onko kaverillasi custom menemällä ihan samalla tavalla system settningsiin ja siellä se versio katot sen...jos siinä on päätteessä M33 tai OE-A tai vastaavaa niin siinä on sitten custom.

sen akun minkä aiot tehdä pandoraksi niin sen pistät siihen kustomiin ja teet sen ohjeitten mukaan ja sen jälkeen kun sinulla on pandoran akku ja magic memorystick niin pistät ensin sen magicin ja sen jälkeen pandoran akun niin sen pitäisi automaattisesti bootata huoltotilaan jossa painat X näppäintä. ja muista fatin akku käy slimille slimin akku ei käy fätille!!! ja sen customfirmware psp:n akkua voi yhtähyvinkin käyttää pandoran tekemiseen.

5. opukka

opukka Member

Trophy Points:
    16
    Koska minä omistan psp slimin ja minulla on vain slimin akku omistuksessa niin pitääkö minun ostaa erikseen joku fatin akku josta teen sen pandora batteryn? Koska käyttäisin yhden kaverini psp:tä niin hän ei varmaankaa halua että pilaan hänen oman akkunsa omaan käyttöön. Eli pitääkö minun ostaa erillinen akku pandora batteryn tekoon?

6. jumbo1234

jumbo1234 Regular member

Trophy Points:
    26
    elikkä siis jos kaverillasi on PSP slim niin voit ihan hyvin käyttää omaa akkuasi sen tekemiseen mutta jos hänellä on PSP fat niin sitten et voi käyttää sinun akkua sen tekemiseen sen jälkeen vain hänen akku käy.

mutta ei se mitään vaikka hänellä olisikin fät sinnun vain joutuu ostamaan tämä. http://modpiiri.com/?sivu=lisatieto&id=497&ak=15&cid=12

Share This Page