Mistä varmimmin XBoxi Samsungilla?

Discussion in 'Alkuperäinen Xbox' started by jankro, Dec 13, 2004.

1. jankro

jankro Member

Trophy Points:
    11
    Mistähän nyt viimeisimmän tiedon mukaan olisi Xboxeja Samsungin asemalla varustettuna?
    Ja aina parempi jos Tampereen seudulta olisi tietoa ;-)

jankro

2. Shadown

Shadown Active member

Trophy Points:
    66
    Jos ostat uuden crystallin saat melko varmasti tämän uuden toshiba-samsung aseman.

3. YrjöPuska

YrjöPuska Member

Trophy Points:
    16
    Netissä oli yks firma, joka myi tuota XBoxia eri cd-asemin varustettuna (oli tieto erikseen mainittu) melko edullisesti. En nyt vain satu muistamaan, mikä pelikauppa oli.

Tuo cd-aseman merkki on muutenkin aivan yliarvostettu juttu. Itsellä Philips, kahdella kaverilla Philips ja Thomson ja KAIKKI levymerkit on toiminu mulla, kavereilla
    ei myöskään mikään oo ollu toimimaton.

Itse olen testannu omassa Philipsissa mm. TDK:n, Fujifilmin, Sonyn, Packard Bellin ja Verbatimin levyt. Kaikki toimineet. Olisi se suuri sattuma, jos tuo minun boksin ja kavereiden boksien hyvä levynluku olisi suuri sattuma (pientä sanaleikittelyä). Yliarvostettu juttu, sanon minä.

4. jankro

jankro Member

Trophy Points:
    11
    Joo, mutta kuulemma tämä ei ole yhtä "hyvä" kuin ehta Samppa?

No, itsellä on ollut pari vanhempaa Boxia, joissa molemmissa oli Thompson ja CD-R :t eivät toimineet kummassakaan. DVD-R :ien kanssa ei ole ollut missään onkelmia, vaikka ovat Nierle:n halvimpia mahdollisia ;-)

Joa joku muistaa tuon ym. kaupan, niin olisin kiitollinen.

JMK

Last edited: Dec 13, 2004
  5. Shadown

Shadown Active member

Trophy Points:
    66
    Ju vanha samsung oli parempi, mutta sitä ei enään ole missään uusissa boxeissa.

Ja tosissaan thomsonissa ei toimi CD-R levyt. Eikä kaikissa edes CD-RW levyt. DVD-levyt tuntus toimivan kaikissa asemissa.

6. Jurvelo

Jurvelo Guest

jankro: CheapestMods myy Crystalia valinnaisesti Samsungin tai Philipsin asemalla.
    Itsellä Philips ja SmartXX ja kaikkea on syönyt. Jokin levy varmaan mennyt polttovirheen piikkiin.

7. YrjöPuska

YrjöPuska Member

Trophy Points:
    16
    Mitä väliä, vaikkei CD-R -levyt toimisikaan? Ei mitään helvetin väliä, on vastaus.

8. PotilasX

PotilasX Guest

YrjöPuska.. jollakulla saattaa olla hyllyssä n+1 kappaletta DivX/XviD, mp3, digikuvaa ja muuta tauhkaa valmiiksi poltettuna CD-R-levyille. Itsekin mieluusti ylimääräistä työtä välttääkseni ottaisin selvää ennen kaupantekoa minkälaista levyformaattia tuleva asema tukee/ei tue..

9. Shadown

Shadown Active member

Trophy Points:
    66
    Vanha Samsung lukee kyllä, mutta niitä ei taho enään saada. On vain noita toshiba-samsungeja.

Share This Page