Mistä verkkoyhteyteni nimi ja pääsykoodi?

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by Sark47, Jul 20, 2010.

  1. Sark47

    Sark47 Member

    Joined:
    Apr 24, 2007
    Messages:
    82
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    En ole koskaan ollut missään tekemisissä näiden kanssa ja muutenkin kun olen totaalinen käsi kaiken teknisen suhteen niin kysellään josko joku osaisi selittää harvasanaisesti, jotta minäkin oppisin.

    Mistä löydän oman verkkoyhteyteni nimen ja pääsykoodin? Haltuuni on osunut iPod Touch ja se löytää useamman verkkoyhteyden joista jokaisella oma nimensä ja kaikilla lukkokuvake perässä. Mikään verkkoyhteyksien nimistä ei ole tuttu niin en tunnista omaani ja vaikka tunnistaisinkin niin en tiedä salasanaa, jota iPod kysyy kun yritän siihen yhdistää niin mistä minä nämä tiedot saan selville? Ei ainakaan nettisopimuspapereista mitään löytynyt.
     
  2. jarsaman

    jarsaman Regular member

    Joined:
    Jan 5, 2007
    Messages:
    2,038
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    Tuosta on vähän paha alkaa purkamaan ongelmaasi. Taidat tarvita kaverin apua siellä paikanpäällä. Onhan sinulla kuitenkin modeemi ja reititin tai langaton modeemi, joka on yhdistetty nettiin? Jos on, minkä merkkiset laitteet sinulla on?
     
    Last edited: Jul 20, 2010
  3. anssipoh

    anssipoh Member

    Joined:
    Apr 12, 2007
    Messages:
    17
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Mä luulen kanssa et voi olla parempi turvautua jonkun apuun..
    kokeillaan kuitenkin vähän avata tätä.
    1. Onko sinulla asunnossasi modeemi josta törröttää antenni?
    Jos ei ole, niin silloin et pysty ottamaan langattomasti yhteyttä.
    Jos on..
    2. Meneekö sinulla tietokoneesta johto siihen modeemiin vai onko sinulla langaton yhteys?
    Jos on langaton suosittelen pyytämään apua siltä henkilöltä joka sen otti käyttöön uutena.
    Jos oli langallinen, niin kerro modeemisi merkki ja malli?
     

Share This Page