Mistä Windows Vista?

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by teppoI, Mar 28, 2006.

1. teppoI

teppoI Moderator Staff Member

Trophy Points:
    48
    Pahoittlen, aiheen voisi kyllä laittaa ajuri ja softa puolelle, mutta laitanpa tänne.

Minulle on ainakin tuottanut suuria ongelmia löytää paikka josta voisin saada Vista betan. Nyt voisi hankkia Vista betan koska XP meni solmuun kun asensin Susen. Ja XP:n asennuslevy ei ole koskaan auttanut minua.

Mutta sanokaapa mistä tuon saa, olen rekisteröitynyt MSDN:n.

typo

Last edited: Mar 28, 2006
  2. Lerppu

Lerppu Regular member

Trophy Points:
    28
    Last edited: Mar 28, 2006
  3. teppoI

Trophy Points:
    48
    Niin olisin, ja tuolta olen juuri etsinyt mutta löydän vain helmikuun päivityksiä. En itse Vistaa.

4. Cosmo78

Cosmo78 Regular member

Trophy Points:
    26
    @teppoI
    Omaa tekstiäsi tuolta toisesta ketjusta, eli Vista ei ole vapaassa levityksessä. Eikä sitä voi mennä tuosta vain lataamaan mistään laillisesti. Voit toki pyytää Microsoftilte että pääsisit Beta testaajaksi jolloin he antavat asennuslevyn sinulle.
    Kannattaa ottaa huomioon että kyseessä on uuden käyttöjärjestelmän beta versio joten toimivia laiteajureita, virustorjunta ja palomuuri ohjelmia voi olla vaikea löytää. Se ei sovi vielä normaaliin käyttöön vaan joudut asentamaan sen XP vielä Vistan rinnalle.
    Itse asensin eilen XP x64 editionin. Ajureiden puute oli kyllä tiedossa mutta se että useimmista antivirus ohjelmista ei ole tässä toimivaa versiota oli ikävä yllätys.

5. teppoI

Trophy Points:
    48
    Kiitos vastauksesta, Olen ollut hieman hämmentynyt kun jossakin väitetään että Vistan voi ladata Microsoftin sivuilta ja jotkut ovat taas väittäneet että ei ole eikä tule.

XP:n rinnalle sitä juuri ajattelin. Ja tiedän mitä mutkia voi tulla matkaan kun kyseessähän on Beta.
    Täytyypä kysyä Microsoftilta.

6. Hz4

Hz4 Guest

"Eikä tule" -Alan olla pikku hiljaa samalla polulla väittämän kanssa:D vuodella julkaisua taas lykätty...
    Selityksiä riittää miksi.

Share This Page