Joulu tulee pikkuhiljaa taas ja isovanhemmat/vanhemmat alkaa kyselemään mitä joululahjoja toivot...tosin itselläni ei ole mitään hajua mitä voisin toivoa joululahjaksi, niin jospa kaikki ne henkilöt, jotka tietävät mitä aikovat toivoa joululahjaksi kertoisivat oman joululahjalistansa? Näin kaikki voisivat myös poimia muilta joululahjaideoita.
Itse haluaisin ainakin 24" fullhd näytön, vaikkapa BenQ E2400HD:n. About 300e hintaa mokomalla. Uuden rannetuen (sellasen erillisen, ei hiirimattoon integroitua), nykynen lehmä-mallinen alkaa olla jo vähän tummunut kun on ollut kovassa käytössä pari vuotta. Tämän käyttö on tosin mielipide/tottumiskysymys, ei varmaankaan sovi kofeiinipäissään riehuvalle cs-teinille. Single malt viskiä (jos on ikää)
Itselleni tällä hetkellä kelpaisi ulkoinen kiintolevy (500G-1TG), en ole vieläkään saanut sellaista hommattua Ja nyt kun ikääkin alkaa olla siellä lähemmäs kolmeakymmentä kelpaa myös pehmeät paketit joita joskus vuosia aikaisemmin on tullut inhottua Tavaratalojen ym. lahjakortitkin kelpaisivat ihan hyvin, saa itse sitten valita tarvitsemansa. edit Hieman huumorimielellä voisin todeta, että ihan oikea elämä olisi myös hauska ylläri
hmm meneeköhän offtopic... ootan innolla mitä liitto laittaa lahjaksi tänävuonna... viimeks sai 30e lahjakortin jeeee..
Omaa Shelli paikkaa. =)Niille jotka eivät tiedä mitä "shell" tarkoittaa, se on yleisimmin Linuxin päällä pyörivä komentokehote jolla voi vaikka irkata (tämä on se päätarkoitus ). Myös uusi näyttö olisi rautaa.
Sitä ettei jouluna tulisi yhtään raportteja Njaa.. piirtopöytä olisi kiva saada ja uutta rautaa kun alkaa näyttis hyytymään suurien 3d ja 2d kuvien kanssa.
Tosiaan viskiä vois vaikka toivoakin ja uuden hiiren koneeseen ;P Sainpas jotakin ideaa sun postista omalle lahjalistalleni
No meikäläisen joululahjan voi lukea sigusta ja GTA IV on tilattu Tosin MacGyverin boksia olen myös haikaillut
uus tietokone olis kiva tai edes jtain osia : ) tosin en usko että käy toteen sellainen.. mutta saahan sitä aina toivoa ; )
Tietysti sen verran, että ne kattaisivat menetetyn omaisuuden, joka pitää laittaa muiden lahjoihin. Eh eh.. No ei vaan. Olen samoilla linjoilla, kuin Hemppu69. Eli kyllä kunnon jouluruokapöytä on se juttu. Ja tottakai sitä perinteinen suklaarasia pitää saada, mutta kyllä se joulun oma rentouttuva tunnelma lahjat voittaa.
Eipä tule mieleen mitään erityisiä toivomuksia, mutta äsken keksin, että jotain veikkauksen arpoja olis mukava saada jos vaikka kerrankin voittais vähän vyffeä massia Ylimääräisille rahoille olis kyllä käyttöä ;D Tietysti lisäksi toivon, että joulu sujuisi leppoisasti niin kuin aina, ja että pöytä on katettu koreaksi Myös keskipäivän joulupuuro ja joulusauna kuuluu asiaan...
Tekis terää uus telkku, Guitar Hero : World Tour, Far Cry2 <# Ofc. jokapojan unelma - MacGyver tuotantokausia !
22-24" näyttö sieltä varmaan on tulossa. En nyt mitään muuta ihmeellistä ole toivonutkaan Tosin joku mainitsi tuossa noita arpoja. Nitää olisi kiva raaputella. Aah joulu on ihanaa aikaa