Mitä codekkeja asennan

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by Ïukki, Mar 9, 2003.

1. Ïukki

Ïukki Member

Trophy Points:
    11
    Eli olen asentamassa Windows Xp:tä. Tahtoisin tietää mitä codekkeja asennan, jotta saan näkymään kaikki avit ja divxät, yms, kunnolla teksteineen ja äänikin olisi kunnossa?? Näytönohjain on ti4200 GF4, jos sillä on merkitystä.

2. Massi

Massi Member

Trophy Points:
    11
    lataat vaan "divx 5.0.3 ja player" ni sillä toimii kaikki avit ja divx ;-)

3. naapuri

naapuri Guest

Asenna FFdshow ja ac3 filtteri. Hyvä yhdistelmä, jolla näkyy kaikki leffat tekstityksineen. Ohjelmat löydät softa osiosta täältä.

4. ande

ande Regular member

Trophy Points:
    26
    FFDshow ei ainakaan minulla ole riittänyt kaiken näkymiseen. Hyvin pitkälle kylläkin. Itselläni on tällä hetkellä joissain edellisissä viesteissä haukuttu Nimo-pack joka sisältää divx, xvid, ac3 codecit ja direct vobsubin. sitten on lisäksi uudempi FFD-show. Ja hyvin on toiminut kaikki normi kodekeilla vihreänä näkyneet ja ilman ääniä toimineet elokuvat. Tosin itsekin asensin vasta äsken uuden käyttiksen ja en ole vielä kerennyt ihan kaikkea kokeilla. Ja tekstit on näkyny ihan täydellisesti ainakin BS-playerilla, kunhan ne muistaa nimetä oikein. Niin ja tuli kyllä xvid-codeccikin vaihdettua täältä löytyvään... no en nyt juuri muista mikä se oli, mutta kuitenkin.

5. co22

co22 Member

Trophy Points:
    11
    Ite käytän nelikkoa DivXPro5.0.3, FFDshow, AC3 filter ja Bsplayer. Kaikki pelaa nätisti eikä mikään pätkä oo vielä jääny toistamatta. DivX Pro:ta ei välttämättä tarvi, jos ei aio itse koodata leffoja. Mutta kuten ande sanoi, eivät aivan kaikki divx:t suostu pelkällä FFDshow:lla aukeamaan... Tekstien kanssa ei tarvi erillistä ohjelmaa tms. jos on BsPlayer.

Share This Page