Elikkä aion tilata nierlestä (www.nierle.com) tyhjiä dvd-levyjä xbox-pelien polttoon. Mitä levyjä suosittelette? Boxissani on Philipsin dvd-asema.
Tilasin juuri itsekkin 2viikkoa sitten dvd-levyjä nierlestä. Minä suosittelen Samsung:in Pleomaxin dvd-r/dvd-rw levyjä 8x nopeudella voi polttaa ja niin. On toiminut minulla ainakin loistavasti!
suosittelen rw levyjä meinaa jos poltto jostai syytä "kaatuu" nii se cd-r oon selvää kamaa sen jälkeen ja tulee pitemmän päälle kalliiksi
Jos poltto "kaatuu" niin useasti, että se alkaa käymään kalliiksi, suosittelen tekemään koneelle jotain. Itselläni ei ole poltto "kaatunut" sitten HP:n polttavan, jonka maksimi poltti oli 4X (CD). Tästä on siis vuosia.
Itselläni ei ole poltto kaatunut kuin noihin Samsungin DVD-R 8X Pleomaxeihin. Verbatimin DVD-R 16X toimii Xboxissa lähes satavarmasti. Itselläni on ainakin 20 kipaletta noita levyjä ja jokainen toimii hienosti Xboxissani (Thompsonin asema). Pleomaxitkin toimii, mutta niiden polttoa en suosittele, koska ne ovat huomattavasti huonompilaatuisia kuin Verbatimin ja ne maksavat kuitenkin lähes saman verran Verkkokauppa.comissa (suoratoimituksena Tallinnasta). Verbatimin polttojälki LG:n asemalla on taas huippulaatua. Ei kannata poltella halpoja levymerkkejä. Niiden data voi huonontua nopeastikin ja ne muuttuvat sitten lukukelvottomiksi. Pidemmän päälle on halvempaa poltella luotettaviin levymerkkeihin kuten Verbatimiin.
Verbatimeja olen aina tilaillut (ja +400kpl polttanut) ja en ainakaan vielä ole pettynyt, ainoastaan hiukan köyhtynyt
'Tilasin juuri itsekkin 2viikkoa sitten dvd-levyjä nierlestä. Minä suosittelen Samsung:in Pleomaxin dvd-r/dvd-rw levyjä 8x nopeudella voi polttaa ja niin. On toiminut minulla ainakin loistavasti!' Olen aivan samaa mieltä.
Tarjotaan nyt tämäkin vielä jos et ole vielä tutustunut: http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=145201