Mitä eroa on m$ windowsilla ja viruksella? Tätä miettisin enkä keksinyt oikein mitään ratkaisua. Kiitos jo nyt avusta.
Vähän turhaan mun mielestä jotkut kirjottaa kärkevää kritiikkiä Windowseista. Huomioonottaen että se on maailman käytetyin alusta ja nykypäivän suuren laitteiden ja lisälaitteiden kirjon, niin mun mielestä Microsoft on onnistunut 9+:n arvoisesti rakentamaan käyttöjärjestelmänsä jossa kaikki sadat operaatiot ja sovellukset toimivat varsin kohtuullisesti yhdessä keskenään ja päällekkäin. Kuvitelkaa nyt, on se suhteellisen kolossaalinen operaatio ohjelmoida kaikille sadoille miljoonille tietokoneenkäyttäjille kaikilla erilaisilla laitteilla toimiva kokonaisuus. Minun mielestäni tällä hetkellä PC:n [bold]laitevalmistajat[/bold] saisivat panostaa [bold]paljon enemmän[/bold] kestäviin, toimiviin ja yhteen-sopiviin tuotteisiin. Se on minusta tämän hetken ylivoimaisesti suurin ongelma mistä loppukäyttäjät kärsivät kaikkein eniten, monta kertaa enemmän kuin suoranaisesti tai välillisesti käyttöjärjestelmään liittyvistä ongelmista.