Otetaan leffa ja poltetaan se DVD:lle ja katsotaan DVD-soittimella, hintaa tulee medialle alle 50 centtiä. otetaan sama leffa ja pakataan se DivX formaattiin CD-levylle tai levyille ja katsotaan DVD soittimella Ei taida oikein kannattaa tuhlata CD-levyja Divx leffoihin kun DVD:t on niin halpoja.
Ajatellaanpa näin. a) Polttava cd asema on 10-20€ halvempi kuin polttava DVD, siinä säästää jo vähän. b) Itselläni ei ole DVD soitinta laisinkaan, koska en tarvitse... Elikkä kaikki eivät katso niitä leffoja TVllä vaan suoraan tietokoneen ruudulta. Tällöin leffat voi tallentaa suoraan kovalevylle, jossa ne vievät tilaa varsinkin kun niitä on paljon. Siispä on hyvä osata pakata leffa pienempään tilaan kovalevytallennusta varten. Sama juttu DVD-levyillä. niille mahtuu enemmänkin kuin 1 leffa kun osaa pakata ne oikein, kun laatukaan ei suuresti huonone. Edit:kirj virhe
Eikä monikaan jaksa tallennella aveja cd:lle vaan suoraan 3-6 leffaa DVD:lle avina tietty ja kahtotaan dvd-soittimella... Ei tartte tuhatta levyä hyllyyn kerätä, kun saa hieman pienempään tilaankin ne...
Divx/xvid pakkauksen hienoushan on juuri se pieni tila ja hyvä laatu. Mieluummin poltan aina puoli kautta teksteineen yhdelle dvd levylle kuin yhden jakson yhdelle levylle... Ja ei muuta ku dvd soittimeen ja katselemaan
Mä ainakin poltan yhdelle DVD:lle esim.6 leffaa teksteineen. Meillä on karvan alle 900 leffaa, jotka olen Divx:n ansiosta saanut mahtumaan 150:lle DVD levylle.. Levyihin on itse tehdyt kannet joissa näkyy mitä leffoja milläkin levyllä on ja sitten DVD:n numero. Ja koneella on exel luottelo leffoista ja että millä DVD:llä ne on ja mitä kategoriaa ne on, ketä näyttelee suomen kielinen ja alkuperäinen nim.. jne. Ja siinä syy miksi käytän Divx:ää, enkä myöskään halua ylimääräisiä levyjä nurkkiin..
IISALMI !!! Millä ohjelmalla olet tehnyt ne kannet? Mulla on sama juttu mut pitäs saada jotenki laitettua ne kannet hienoiks, miten teet?