Elikkäs. Ajattelin hankkia uuden pelikoneen, ja pysyn siinä 500-800 euron lukemissa. Ehdotuksia? Eli ajattelin eka itse koota koneeni, mutta eihän siitä mitään tulisi kun olen aika juniori XD.(ellei joku voisi koota sitä minulle :O) Joten jos vaikkapa ehdottelisitte jotain valmiita pakkauksia. Mielellään pystyisi pyörittämään CSS ja vaikka CoD4:sta ongelmitta. Olen katsellut tämmöstä: Prosessori: Intel® Core™2 Duo E8400 (3.0 GHz, 6 Mt L2) Emolevy: MSI P43 NEO-F Socket LGA775 ATX Piirisarja: Intel® P43 / ICH10 Keskusmuisti: 4 Gt 800 MHz DDR2 (Dual Channel, 2 vapaata muistipaikkaa) Keskusmuisti maks.: 8 Gt Kiintolevy: 500 Gt SATAII Optinen asema: 22x DL DVD±RW SATA Levykeasema/kortinlukija: all-in-one 3,5'' muistikortinlukija Näytönohjain: nVidia 9800GT 512 Mt GDDR3 PCI-E Audio: integroitu 8-kanavainen HD äänipiiri LAN: integroitu 10/100/1000 Etuliitännät: 2 kpl USB 2.0, kuuloke- ja mikrofoniliitännät Takaliitännät: 2 kpl PS/2, 2 kpl Dual-Link DVI-I, TV-out (HDTV), RJ45, 4 kpl USB 2.0, rinnakkaisportti, sarjaportti, ääniliitännät Kotelo: Antec Sonata III ATX-kotelo EarthWatts 500W (80 PLUS®certified) https://www.teraset.net/product_details.php?p=5347 En tiedä onko toi ihan paska kone mutta ehdottakaas te jotain, Kiitos.
Kyllähän joku muu sen sinulle voi koota. Esim jos tilaat verkkokauppa.com:sta, nettorista, jimm's pc storesta niin kaikista noista on mahdollista myös saada kone valmiiksi kasattuna, ei tarvi omia näppejä sotkea siihen hommaan jos ei halua. Eikä kannata todellakaan hommata noita pakettikoneita, ylihinnoiteltuja paketteja vanhalla tekniikalla.
Joo kiitti kauheesti Voisitko ehdottaa jotain settii? ja saisko tolla 500-800 eurolla mitään hyvää pelimyllyä koottua?
(Suht suoraa tuosta aikaisemmasta ketjusta Prosessori 180e Emolevy 82e Näyttis 147e Kotelo (esim.) 41e Virtalähde 51e Kovalevy 51e Muistit: (2kpl näitä) yht. 47e Pistävät paketin liikkeessä kasaan ja asentavat käyttiksen tällä 50e Käyttikseksi(?) 103e DVD-asema (tarvittaessa) 19e Näille tulisi ilman optista asemaa postikuluineen hintaa ehkä 765 euroa. Jos uskaltaa itse kasata koneen, niin budjetista saa vielä 50 euroa puristettua , jos taas haluaa lisää tehoa, niin näyttikseksi voi ottaa HD4890:n, jolloin ehkäpä poweriksikin VX450. Kiintolevyksi voi halutessaan ottaa nopeamman Caviar Black-malliston 500 gigaisen version. Osista vielä lyhyesti: Näyttis on tehokas ja päihittää 9800GT:n radikaalisti, tuo vielä tehokkaampi näyttis ei välttämättä tule tarpeeseen. Prosessori on standardivalinta: hintalaatusuhteeltaan erinomainen, tehokas ja edullinen. Emolevy on varmasti laadukas, mutta en ole sen kummemmin perehtynyt. Virtalähde on taattua corsair-laatua, parempaa turvaa osillesi ei tuosta hintaluokasta löydy . Muistien on hyvä täyttää kriteerit 800mhz ja cl5, muulla ei sinänsä ole väliä, joten halvin kelpaa. Kotelo on ilmankierroltaan hyvä mutta hieman halvan tuntuinen, hintalaatusuhde on kuitenkin noin yleisesti erinomainen. Kiintolevy on takuuvarmasti laadukas, voin sanoa myös omakohtaisesta kokemuksesta