Mitä levyjä nierle.de ?

Discussion in 'DVD-R -keskustelu' started by samppa112, Jan 2, 2006.

1. samppa112

samppa112 Guest

Tuolta olisin levyjä tilaamassa CD-R ja DVD-R tai DVD+R levyjä?Mitä eroa on DVD-R ja DVD+R levyillä?Suositelkaa jotain levyjä mitkä olisivat hyviä tuolla ettei tulisi hukka ostosta...Asema on LG polttava asema

2. arcanix

arcanix Active member

Trophy Points:
    66
    http://fin.afterdawn.com/artikkelit/arkisto/tallettavat_dvdt_faq.cfm

Nuo halpamerkit on useimmiten kaikki yhtä "hyviä". Olen poltellut tässä puolisen vuotta princo-merkkisille halpis-aihioille (joita on haukuttu aivan älyttömästi), ei ole ongelmia ollut. Kannattaa tarkkailla noita mediacodeja, sillä vaikka merkki olisi verbatim, niin ne voi olla halpisversioita. Selviää tuosta mediacodesta.

3. urnin

urnin Regular member

Trophy Points:
    26
    Memorexejä tilasin sieltä (dvd-r) ja hienosti ovat toimineet jopa xboxissa, ts. pitäs toimii missä vaan

4. arcanix

arcanix Active member

Trophy Points:
    66
    Pieni korjaus, vanhassa ps2:ssa ei noille poltetut dvd-leffat toimineet, mutta se onkin sitten ainoa. Vanhassa xboxissa ja 360:ssä on hyvin toimineet. Pitäisi vielä testata toimiiko divx-soittimessa, joka tuli tänään ostettua.

5. jartsa77

jartsa77 Regular member

Trophy Points:
    26
    Noi -r ja +r on "standardeja" eli eri merkkisten soittimien käyttämä tyyppi, nykyisin soittimet soittaa molempia melko hyvin. Omasta soittimesta kannattaa tarkistaa sen yhteensopivuus. Polttimet myös on nykyään (super-)multiformat asemia eli niillekkin käy molemmat.

Levy merkeistä Verbatim ja TDK taitaa olla parhaimpia, TDK:sta voi olla montaa mieltä, mut sitä suositellaan käytettäväksi omassa Pioneer DVR-433HS:ssä (HDD/DVD tallennin) ja sen scratchproofit olis hyviä jos niitä jostai sais halvemmalla. Itse käytän Verbatimin MCC koodilla varustettuja aihioita. (Tuotenumero 2460, laita tuo vaikka "Etsi" ruutuun)

6. PjotrT

PjotrT Guest

Laitetaanpa taas oma mielipiteeni tänne:

Verbatimin MCC mediakoodilla olevat ovat itsellä toimineet upeasti, samoin ne Philipsin DVD+R levyt jotka maksaa siellä 21.99€/50kpl...
    Näitä käytän jatkossa. ja koska DVD on vielä sen verran uusi formaatti, eivät halppis levyt ole hirveän pitkäikäisiä ja kestäviä VÄLTTÄMÄTTÄ! Joten DVD-aihioissa en rupea itse halpaa ostamaan.

Niin ja tuossa "uudessa" PS2 eli siinä litteässä, ainakin toimii poltetut levyt (ainaki Philipsin ja Verbatimit).

7. Nenola

Nenola Member

Trophy Points:
    11
    Mistähän johtuu et nuo halpisdvd:t ei pala 8x nopeudella vaikka asema (LG GSA-4120B) pitäis pystyy nopeempaankin kun 4x jolla nuo levyt nykyisin palaa? Kaverin luona kokeilin niin sillä paloi Benq-asemassa ihan 8x. Firmwarekin pitäis olla uusin mikä löytyy...

8. chopper

chopper Moderator Staff Member

Trophy Points:
    66
    Itse olen tilannut aina noita movie style -merkkisiä levyjä, puolen tuhannen levyn jälkeen ei ole valittamista.

9. Miitti

Miitti Regular member

Trophy Points:
    46
    Verbatimejä ostelen, aina toimineet loistavasti.

Share This Page