Ostin tämän pelin alekorista. Kuvittelin, että se olisi todella surkea peli. (Niin liian monet aina vaan sanovat, vertailevat gta-peleihin sekä keskittyvät ainaisiin bugeihin ja puutteisiin) Aloitin pelaamaan, [bold]loistava peli![/bold] Pidän juuri tällaisista autopeleistä, joissa saa ajella vapaasti ympäri kaupunkia. Pyssyleikit olivat kyllä mukava yllätys minulle. Miami on kyllä todella kaunis kaupunki, kuten myös Nizza sekä Istanbul. Tämä Driver-sarja on aivan omaa luokkaansa! Tehtävät ovat juuri loistavan elokuvamaisia (Ei ainaista tappamista niinkuin gta-peleissä). Pelimoottori vaan arveluttaa sekä tönkkö ohjattavuus ja tarpeettomat pätkimiset, kun poliisit tulevat perään. Kertokaahan omia kokemuksianne tästä pelistä!
Mulla on Driver3(XBOX) ja se ainakin oli mulle todellinen yllätys, omasta mielestäni se on miljoona kertaa parempi kuin yksikään GTA(Esim. SanAndreas XBOX..
Driv3r on kyllä tämän sarjan paras mitä on, aika samaa luokkaa GTA san andreaksen kanssa, minun mielestä.
no ei ehkä juuri minun makuun. mutta eivät ne peleinä ole niitä surkeimpia, tosin aika rankasti tuota driver 3:sta on mollattu arvosteluissa.