Ajattelin pistää kerralla kunnon pöytäkoneen. Jimmspcstoresta olen osat kattellut. Eli katsoisitteko, että onko tämä ihan toimiva paketti vai onko jotain yhteensopivuusongelmia yms. Tässä osat: Koppa Virtalähde Näyttis Emolevy Prosessori Kiintolevy Äänikortti Ram Levyasema Setistä puuttuu prossu ja näyttis coolerit, joten kertokaa samalla mikä olisi yhteensopiva niiden kanssa. Sanokaa myös, jos jotain muuta oleellista unohtui Kiitos!
Poweri vaihtoon, Corsairia tilalle, esim. tämä Näyttikseksi tämä (halvempi) tai tämä (parempi). Prosessori (LGA775) ei mene tuohon emoon (LGA1366) Prossuksi tämä, tai emoksi tämä ja prossuksi tämä. Jos otat i7-paketin, muisteiksi vaikkapa nämä. (Joku voi ehdottaa vaihtoehtoa muisteille, jos siltä tuntuu).
Kiitos tuosta, en olisi itse osannut noita katsoa. Riittääkö tuo Corsairin poweri varmasti? Tässä päivitetty setti: Kotelo Poweri Näyttis Emolevy Prosessori Kiintolevy Äänikortti Ram Levyasema Alkuperäsen setin hinta oli 916.90€ ilman coolereita ja nykynen setti, joka sisältää coolerit maksaa 946€. Onko kone noilla osilla tehokkaampi? Otin tuon halvemman näyttiksen, kun koneelle tulee muutenkin hintaa ihan kiitettävästi. Vieläkö jotain muutos ehdotuksia?
Et kyllä tarvitse erillistä äänikorttia.. Mitäs coolereita ajattelit? Siis prosessorin ja näytönohjaimen mukana tulee coolerit. Ja tuota voisit miettiä i7 settiä?
Juu Henrry linkkasi uuden prossun ja näyttiksen joissa on valmiina coolerit (Iso kiitos henrylle). No mitä kautta se ääni tulee jollei äänikortin? :O Ja miksi i7? Mitä eroa sillä on noihin tämänhetkisiin (muuta kuin, että on kallis )? Nyt huomasin yhen ERITTÄIN oleellisen asian, joka puuttuu: Windows Jostain pitkää kyllä luopua, muuten tulee aivan mahottoman kalliiksi. Hinta saisi olla alle 1000€.
Tarkoitin siis, että emolevyissä on integroitu äänikortti, joten et tarvitse erillistä.[/quote] Aah, okei..
i7 on tehokkaampi & uudempi, eli tulevaisuudessa voisi päivitellä. Jos ei ole kiire niin voit odottaa syyskuun puoliväliin milloin kuluttajahinnoitellut i5 ja i7 prossut & emot tulevat
Olen taas vähän muokkaillut pakettia: Kotelo Poweri Näyttis Emolevy Prossu Kiintolevy Ram Levyasema Tuossa prosessorin selosteessa lukee: VARMISTA EMOLEVYSI YHTEENSOPIVUUS VALMISTAJAN KOTISIVUILTA!!! Yritin itse katsoa, mutten oiken tajunnu tuota, mikä siihen käy, eli jos joku viitsisi vilkaista... Vaihtoehtoinen Prosessori olisi tämä. Sitten haluaisin tietää, että onko tuossa kotelossa internetkaapeli liitännät valmiina vai täytyykö nekin ostaa tuohon erikseen? Jos internet portti on erikseen ostettava, niin myydäänkö niitä sellaisena settinä missä olisi portti ja wlan samassa? Pistättekö linkkiä? Myös muistikortinpaikat olisi hyvä olla. Linkkejä otetaan vastan. Tässä vielä kuvaa ostoskorista: