Joo elikä tuttu olisi kasaamassa uuden koneen ja sillä pitäisi pelittää niin the sims3, sporet ja wowit suht hyvillä asetuksilla :---D Intel Duo E4300 dual core 4gt Rom RDD800 MGz 750Gt kovo dvd polttava asema Windows 7 ultimate 400w virta Näytönohjaimeksi JOKO 512/1mb (jompikumpi) Radeo HD2100 TAI NVIDIA 6600 GT passiivi (tästä merkistä en ole varma mutta luultavasti se oli nvidia ^^') ja joo tästä koko hässäkästä sitten pitäisi maksaa se 300e onko ihan ylihinnoiteltu vai kelpo ostos? Vielä lopuksi oma kone on niin ritsa ettei tästä mitään tietoja tarvitse D hiirenloukkukin olisi parempi vertailukohde
Mitä jos näitä vitsejä ei tänne viljeltäisi ihan niin paljon. Ei tätä kukaan edes pysty ottamaan vakavasti.
okei toi otsikko oliki vähä kaukaa haettu :---D mut oon nii tosissani ku voin olla onko mua huijattu ;E
Yrität siis vakavalla naamalla väittää, että olet ostamassa kuusi vuotta vanhoja osia uutena pakettina ja yrität selvittää onko tämä hyvä kauppa.
kuka sano että ne on uusia :----D ja kuka sano et mistäs helkutista mä tiiän onko ne UUSIA VAI VANHOJA sen takia täällä oon ruikuttamassa ku en tiiä onko. Siis ihan sukulainen olisi kasaamassa konetta (uutta koska vanha on huono) anteeksi jos selitin epäselvästi (
älä missään nimessä osta. sano max budjetti niin saat uusista osista kasatun ja varmasti paremman koneen.
mitä sä meet oikeen tekee win 7 ultia eieiei jos sulla on yritys tai jtn niin silloin vasta tarvit ultimaten antamia ohjelmia muuten mene home editionii kun et ole muutenkaan mikään himo pelaaja kun siel on simsiä ja wowia + säästät rahaa