Cdon.fi Tätä tunnutaan hakuttavan "rosvofirmaksi" että asialliseksi yrityksesksi. Onko teillä kokemuksia ja jos on niin millaisia?? Alla haukut että kehut. http://keskustelu.suomi24.fi/node/8291488
Käsittääkseni Suomi24.fi on viranomaistenkin virallinen "tietokanava" mikäli siellä on informaatio varoa jotain ottaisin itse lukemani tosissaan!
Pelkkää positiivista on ainakin tähän asti, enkä ole juuri muita verkkokauppoja käyttänytkään muutamaan vuoteen. Kerran on tullut palautuspuoltakin testattua ja ihan hyvin sekin toimii. Tuntuu että puolet cdonista keskustelevista omaa pelkkiä huonoja kokemuksia, ja niitä on sitten roppakaupalla. Toisella puolella taas kaikki on sujunut aina hyvin. Pistää epäilemään kummankin puolen faktapohjaisuutta, mutta itse ainakin voin suositella. Kokeile itse, kyllä sieltä aina rahat takaisin saa jos joku menee pieleen, ainakin jos itse pysyy lakien ja asetusten sisällä.
Tarkoitus olikin tilata tuolta tavaraa, mutta kun törmäsin tuohon suomi24.fi keskusteluun niin jäi asia vähän mietityttämään. Kiitokset tähän astisista kommenteista.
Tuo on kyllä ihan puuta heinää. Siis suomi24.fi on aivan tavallinen viestintäpaikka ihmisille. Sillä ei ole mitään virallista asemaa. Se että jossain ihmiset varoittaa niin siihen kannattaa kuitenkin kiinnittää huomiota. Eli hieman varmistaa selustaansa ja tilata postiennakolla. Jos varoituksia alkaa olla paljon ja siellä täällä niin kannattaa hakea tuotteensa ja palvelunsa muualta. Itse olen joskus ostanut cdom.fi:stä, eikä tuo nyt niin ihmeellinen juttu ollut, ihan hyvin se meni, mutta en oikein suosi kyseistä paikkaa. Toisaalta itse tilaan usein postiennakolla, koska en oikein luota yhteenkään yritykseen. Usein kun maksaa etukäteen niin tulee ongelmia vähän siellä ja täällä.
http://murobbs.plaza.fi/yleista-keskustelua/840228-cdon-ja-vitutus.html Surkuhupaisaa luettavaa. Lähettivät mullekin vajaa vuosi sitten ihan väärän leffan, onneksi kuitenkin mun tapauksessa leffan vaihto onnistui ilman ongelmia.
Omat kokemukset ovat positiivisia, vaikka toisaalta aika idioottivarmaa kamaa (CD-levyjä, elokuvia) onkin tullut tilattua. Noissa siis harvemmin mitään vikaa tai takuupalautuksen aihetta, jos vaan oikea tuote tulee perille. Kannattaa myös muistaa, että harvemmin kukaan erikseen kehuu mitään firmaa tai tuotetta foorumeilla. Haukkuja sen sijaan kirjoitetaan paljon matalammalla kynnyksellä. Tälle kyllä hymähdin.
Kyllä tuo on ihan luotettava kauppa. Itse tilaan kaikki pelini tuolta samoin paljon elektroniikkaa. Eikä koskaan ole ollut ongelmia.
Luotettava on ja joskus aika hyviä tarjouksia. Välillä toimitus hidastelee. Tiedä sitten johtuuko ite CDON;ista vaiko Itellasta.
kyllä itse ainakin olen muutamaan otteeseen tilannut xbox360 pelejä on tullut perille ja pelitkin ovat toimineet moitteetta