Mitä pelejä ps3:lle?

Discussion in 'PS3' started by Pollet, Dec 14, 2008.

  1. Pollet

    Pollet Member

    Joined:
    Feb 4, 2007
    Messages:
    25
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Terve!

    PS3 olen nyt päättänyt hankkia ja kaikki muut on nyt ihan ok paitsi en osaa päättä mitkä 5 peliä ostan. Ostan siis sen PS3 LPB editionin eli LPB:tä ei kantsi ehdottaa.

    Tässä alkuperäinen pelilista(eli pelit jotka aluksi ajattelin hankkia):

    GTA IV
    . Syy miksi en välttämättä tätä osta on se, että useat pelin omistajat sanovat sisällön olevan melko vähäinen ja että peli on ollut pettymys. Toisaalta kaikki edelliset GTA:t olen omistanut ja tykännyt niistä hirveästi.
    Far Cry 2. Tätäkään en luultavasti osta koska pelin tehtävät ovat kaikki samanlaisia ja tässäkin sisältö on hyvin vähäinen eli pelissä on liikaa toistoa. Syy jonka takia tämän ostaisin on vapaa maailma, kaikki pikku ominaisuudet(esim. aseen hajoaminen) ja graafikan takia.
    Mirror's Edge. Mirror's edgeä en taida ostaa sen lyhyen yksinpelin takia. Olen kuullut että yksinpeli kestää noin 3-5 tuntia eikä pelissä ole moninpeliäkään. ME:n ostaisin sen parkourauksen ja grafiikan takia. :)
    MGS4. Tämän pelin kyllä ajattelin ostaa eli en vaihda tätä peliä mihinkään.
    Midnight Club LA. Jonkun ajopelin haluaisin ostaa ja siinä pitää olla auton tuunaus mahdollisuus :D ja koska NFS Undercover on saanut todella huonja arvosanoja arvosteluissa en sitä aio ostaa. Eli tätäkään peliä en vaihda mihinkään.

    Muita pelejä joita olen harkinnut ovat:
    Fallout 3. Tämä peli vaikuttaa aivan käsittämättömän hienolta kaikkine ominaisuuksineen, vaan ärsyttää kun ne lisäosat eivät tule ps3:lle(ja huom! muita Fallouteja en ole koskaan pelannut :)).
    Saints Row 2. Tätä olen harkinnut GTA IV:n tilalle, koska kuulostaa hauskalta ja pitkäikäisemmältä kuin GTA IV. Huonona puolena ehkä grafiikka jotain bugeja tai tämmösiä.
    Dead Space. Dead Spacea nyt en vaan ole kuullut haukuttavan ja saanut hyviä pisteitä arvosteluissa ja muutenkin sen idea viehättää. Hankintaan saattaa kyllä vaikuttaa se, että peli on liian pelottava ja sitä ei sitte kehtaakkaa pelata ja menee rahat hukkaan :).

    Sitte vielä muita pelejä mitkä kiinnostaa, mutta ei niin paljoa kuitenkaan. Eli Resistance 2, Motorstorm 2 Pacific Rifit, James Bond 007: Quantum of Solace. Ainaki nyt nuo, saatto olla muitaki. Pitäs päästä testaan näitä pelejä jossain.

    Nyt toivonki, että hyvät afterdawnlaiset kertoisitte näistä peleistä jotain joka saattaisi vaikuttaa ostopäätökseeni eli kertoisitte hieman mitä hyvää ja mitä huonoa niissä on. Muitakin pelejä saa ehdottaa kuin mitä viestissäni olen maininnut, ja mielipiteensä saa sanoa myös MGS:stä ja Midnight Club LA:sta.

    Kiitos, anteeksi jos on vaikkee lukusta tekstiä.
     
    Last edited: Dec 14, 2008
  2. jontsu1

    jontsu1 Regular member

    Joined:
    Nov 22, 2008
    Messages:
    173
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Itse ainakin suosittelen Mirror's Edgee, Quantumn of Solacee, Motorstorm 2:sta, Recistance 2:sta ja Midnight Clubia. Mutta tottakai riippu omasta mausta, itse olen ainakin suuresti fantasian, ajopelien ja tasohyppelyn ystävä.

    Itsellenikin tulee varmaan tommonen Ps3 LBP:eellä (siis jos "joulupukki" tuo). :D
     
  3. TommiR

    TommiR Regular member

    Joined:
    Mar 9, 2006
    Messages:
    112
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Ainut oikea autopeli :Gran turismo. Se ainakin allekirjoittaneella ekojen hankintojen joukossa, jahka saan PS3:n hankittua.
     
  4. Tipi93

    Tipi93 Member

    Joined:
    Jun 12, 2013
    Messages:
    18
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    suosittelen battlefield bad company. tuhoutava ympäristö, hyvät grafiikat, monipuolisia tehtäviä ja moninpeli.
     
    Last edited: Dec 14, 2008
  5. Meetio

    Meetio Member

    Joined:
    Jan 3, 2007
    Messages:
    91
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    käy lataamassa tuo midnight club demo playstation storesta sitten kun saat sen pleikkas,niin saat makua siihen peliin. Itse en ainakaan tykänny yhtään demon perusteella..mutta makunsa kullakin.
     
  6. Account29

    Account29 Member

    Joined:
    Oct 1, 2008
    Messages:
    13
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Juu tuosta Iv :stä olen kuullut kritiikkiä mutta jostain luin että se on 2/3 ps kolmen omistajista itse en ainakaan ole pettynyt peliin.
     
  7. Ydintalvi

    Ydintalvi Regular member

    Joined:
    Dec 19, 2008
    Messages:
    506
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    26
    Osta Resident Evil 5,julkaistaan 13.3.2009.
     
  8. fimako

    fimako Member

    Joined:
    Jun 12, 2013
    Messages:
    12
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Osta GTA IV paras peli minkä itse omistan.
     

Share This Page